تجلیل از بزرگان فرهنگ و هنر شهر در زمان حیات آنان باید صورت پذیرد

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیاسرپرست فرمانداری شهرستان باحضور درمراسم ترحیم زنده یاد استاد سیدعلی موسوی نژاد هنرمند پیشکسوت و مداح فقید مسجدسلیمانی طی سخنانی ضمن ابراز همدردی و تسلیت با جامعه هنری ...

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیاسرپرست فرمانداری شهرستان باحضور درمراسم ترحیم زنده یاد استاد سیدعلی موسوی نژاد هنرمند پیشکسوت و مداح فقید مسجدسلیمانی طی سخنانی ضمن ابراز همدردی و تسلیت با جامعه هنری شهرستان از آن مرحوم به عنوان مداح و هنرمندی ارزشمند و مظلوم یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حیدر حجتی نیا با بیان اینکه جایگاه هنر ناب و متعهد و استفاده صحیح در مداحی ها می تواند تاثیر بسزایی در تبین و تفهیم شایسته تر شعایر مذهبی داشته باشد اظهارداشت: در صورتی که بسترها برای رشد و اعتلای هنرمندان شهرستان فراهم میشد،شاید شاهد خلق آثار ماندگارتری از این مرحوم و سایر پیشکسوتان این عرصه می بودیم،از این رو ایشان ذاکر اهل بیت و هنرمندی مظلوم بود.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت:حمایت از قشر هنرمند،خصوصا هنرمندان  پیشکسوت باید در زمان حیات آنان صورت بگیرد تا آنان با خیالی آسوده تر به ترویج تجارب خود و پرورش و تربیت هنرمندان متعهد و جوان تر اقدام نمایند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: