کمک ۱۰ میلیون تومانی گروه خیریه باران جهت اسکان خانواده بی بضاعت در شهرستان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // مدیریت گروه خیریه باران از کمک ۱۰ میلیون تومانی این خیریه جهت اسکان خانواده بی بضاعت در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت گروه خیریه باران با اعلام خبر ...

عصر مسجدسلیمان // مدیریت گروه خیریه باران از کمک ۱۰ میلیون تومانی این خیریه جهت اسکان خانواده بی بضاعت در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت گروه خیریه باران با اعلام خبر فوق اظهار داشت : در ادامه اقدامات خیرخواهانه گروه خیریه باران خانواده ۵ نفره ای را که پیش از این در منطقه نفتک سکونت داشتند و به علت اینکه پدر ۴۳ ساله خانواده به زندان محکوم شده بود و هیچ منبع درآمدی نداشتند زمینه اسکان آنها را در خانه ای واقع در منطقه باشگاه مرکزی بصورت رهن با مبلغ ۱۰ میلیون تومان فراهم نمودیم.

وی ادامه داد: فرزندان این خانواده شامل ۲ دانش آموز و یک نفر پیش دبستانی بوده اند که با توجه به اینکه صاحب خانه قبلی مایل به ادامه سکونت آنها نبود با عنایت خانم دکتر رشیدی علاوه بر اسکان آنها، تمام هزینه های ماهیانه این خانواده تقبل شد، البته مشروط به اینکه فرزندان خانواده کودک کار نشوند.

نام:

ایمیل:

نظر: