برخی افراد زحمات بنیاد مسکن را نادیده می گیرند

عصر مسجدسلیمان // غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با حضور درجلسه شورای مسکن استان با اشاره به زحمات بنیاد مسکن در مناطق سیل و زلزله‌زده گفت: متأسفانه برخی افراد در مصاحبه‌ها بنیاد مسکن را زیر سؤال برده و زحمات آن‌ها را ن ...

عصر مسجدسلیمان // غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با حضور درجلسه شورای مسکن استان با اشاره به زحمات بنیاد مسکن در مناطق سیل و زلزله‌زده گفت: متأسفانه برخی افراد در مصاحبه‌ها بنیاد مسکن را زیر سؤال برده و زحمات آن‌ها را نادیده می‌گیرند. این در حالی است که بنیاد مسکن زحمات بسیاری در مسجدسلیمان کشیده و در ترمیم و بازسازی مناطق فرسوده کمک جدی می‌کند.

وی درباره رسیدگی به پهنه‌های خطر در خوزستان، افزود: کار جابجایی و زمینه‌سازی برای جابجایی بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی فرسوده در منبع آب اهواز به کمک وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است که امیدواریم منشأ خیر و اثربخشی برای استان باشد.

شریعتی درباره ساخت خانه‌های آسیب‌دیده از زلزله مسجدسلیمان گفت: با توجه به مصوبه دولت و تخصیصی که به بنیاد مسکن داده‌ شده، ساخت منازل آسیب‌دیده از زلزله آغازشده که فعلاً ۱۵ هکتار زمین برای جابه‌جایی این خانه‌ها اختصاص‌ یافته است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: