نشست تعاملی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با بزرگان و سران طوایف

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از نشست تعاملی با بزرگان و سران طوایف در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ علی حسینی در نشست تعاملی با بزرگان و سران طوایف گفت: یکی از اهداف پلی ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از نشست تعاملی با بزرگان و سران طوایف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ علی حسینی در نشست تعاملی با بزرگان و سران طوایف گفت: یکی از اهداف پلیس در رسیدن به امنیت پایدار تعامل هدفمند با مردم است که در این راستا تعامل با ریش سفیدان و بزرگان طوایف از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از آنجا که بسیاری از دعاوی و مباحث حقوقی با همکاری ریش سفیدان و بزرگان قابل حل است انتظار داریم بزرگان هر طایفه در روند حل مشکلات پیش آمده برای اعضای طایفه شان پیش قدم و از اقدامات خودسرانه و تصمیمات نادرست آنها جلوگیری کنند و همه ما استفاده از ظرفیت بزرگان و سران طوایف در حل مشکلات را بایستی سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۸% جرائم خشن کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۹% افزایش کشفیات و ۳۸% کاهش وقوع داشته ایم، همچنین در خصوص کشفیات سرقت ها نیز، از ابتدای سال تاکنون، ۲۴% افزایش کشفیات سرقت ها را نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷، در مسجدسلیمان داشته و در دستگیری سارقان نیز ۵۳% افزایش دستگیری داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل موثر دادستان و امام جمعه محترم شهرستان همچنین اصحاب رسانه، بزرگان و ریش سفیدان طوایف خاطر نشان کرد: در سال جاری ۱۳۸% جرائم خشن در سطح شهرستان مسجدسلیمان کشف که ۷۳% بروز و مابقی مربوط به سنوات قبل بوده، سال ۹۷ جرائم خشن ۳۲% کاهش داشته و سال ۹۶ نیز ۳۲% کاهش داشته ایم.

نام:

ایمیل:

نظر: