نشست فرماندار مسجدسلیمان با روسای انجمنهای فرهنگی هنری شهرستان برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // نشست صمیمانه فرماندار مسجدسلیمان با روسای انجمنهای فرهنگی هنری شهرستان با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور جوان فرماندار امروز در محل فرمانداری برگزار گردید. در ابتدا حیدری رئیس اد ...

عصر مسجدسلیمان // نشست صمیمانه فرماندار مسجدسلیمان با روسای انجمنهای فرهنگی هنری شهرستان با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور جوان فرماندار امروز در محل فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدا حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان اظهار کرد: انجمنهای فرهنگی هنری در هر شهرستان کلیه برنامه های فرهنگی هنری را تصمیم گیری ،برنامه ریزی و اجرا میکنند که این عزیزان در مسجدسلیمان سالهاست با عشق و علاقه و بدون هیچگونه چشم داشت مالی به کار تولید فیلم، نمایش، اجرای موسیقی و امور هنری دیگر پرداخته اند.

وی ادامه داد: در ۵ ماه مسئولیت بنده بیش از ۱۳۰ اجرای نمایش در شهرستان صورت گرفت که خوشبختانه با استقبال و رضایت مردم روبرو شد.

در ادامه روسای انجمنها به اظهار نظر در مورد حوزه فعالیت هنری خود پرداختند و پیشنهاداتی از جمله: تجهیز سخت افزاری انجمنها ،ایجاد فضا و بستر مناسب جهت درآمدزایی انجمنها، تلاش و پیگیری جهت ایجاد رادیو بختیاری را بیان نمودند.

در ادامه گورویی فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات بزرگ کشور عدم قرار گرفتن مدیران بنا به تخصص خود در مناصب دولتی میباشد افزود:در بحث توسعه ۳ عامل نیروی انسانی ، سرمایه و تکنولوژی میباشند که نیروی انسانی موتور توسعه میباشد.

گورویی ادامه داد: مسجدسلیمان در عرصه فرهنگ و هنر ظرفیتهای بالقوه ای دارد، در عید نوروز ۱۳ جشن بزرگ داریم که در هیچ کجای کشور چنین ظرفیتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: انتظار میرود فعالیتهای انجمنهای فرهنگی هنری به صورتی باشد تا بتوانند جذبه ایجاد کنند و به سمت تجاری شدن پیش بروند و دولت نیز از این فعالیتها حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی در پایان گفت: با هماهنگی در اولین جلسه شورای اداری سال آینده روسای انجمنها دعوت خواهند شد و روسای انجمنها به بیان ظرفیت های خود در حضور اعضای شورای اداری خواهند پرداخت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: