درخشش کونگ فوکاران شهرستان مسجدسلیمان در مسابقات قهرمانی استان خوزستان

عصر مسجدسلیمان // مسابقات قهرمانی و انتخابی کونگ فو کاران نوجوانان استان خوزستان جهت شناخت نفرات برتر جهت حضور در مسابقات المپیاد کشوری در شهرستان اهواز برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در این مسابقات ...

عصر مسجدسلیمان // مسابقات قهرمانی و انتخابی کونگ فو کاران نوجوانان استان خوزستان جهت شناخت نفرات برتر جهت حضور در مسابقات المپیاد کشوری در شهرستان اهواز برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در این مسابقات که با درخشش کونگ فو کاران شهرستان مسجدسلیمان انجام گردید ، فرید صفی پور و هادی ابولپور توانستند مقام های اول این مسابقات را به خود اختصاص دهند و جواز حضور در مسابقات المپیاد کشور که در شهریور ماه و به میزبانی استان کردستان برگزار میگردد را به خود اختصاص دهند.

در این مسابقات که در چهار رده سنی و در دو بخش انتخاب نفرات برتر المپیاد کشور و قهرمانی استان برگزار گردید تیم کونگ فو شهرستان مسجدسلیمان متشکل از ۲۵ نفر فایتر به مربیگری سینا محمدی و سرپرستی محمد غفارنژاد اعزام شدند که در رده های بزرگسالان مقام اول ، رده سنی جوانان مقام سوم و در رده سنی نوجوانان مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: