جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان// جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیاسرپرست فرمانداری و با حضور اعضاء برگزار شد. به گزارس پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نی ...

عصر مسجدسلیمان// جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیاسرپرست فرمانداری و با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارس پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرماتداری با اشاره به اینکه علل و ریشه اکثر آسیبهای اجتماعی  اعتیاد است و باید دستگاهها در جهت تشکیل جلسات آموزشی جدی تر عمل کنند اظهارداشت: مبارزه با موادمخدر تنها وظیفه دستگاه قضا و نیروی انتظامی نیست و برای موفقیت در مبارزه با مواد مخدر،علاوه بر مسئولان ،مردم نیزدر این زمینه باید احساس مسئولیت کنند.

سرپرست فرمانداری اظهارداشت:همه مسئولین و اعضای ستاد مکلف هستند شخصا در جلسات این شورا شرکت نمایند و در راستای تحقق اهداف سیاست ها و برنامه های شواری مبارزه با مواد مخدر قدم برداشته و کمیته ها جلسات کارشناسی مربوط به خود را فعال تر کرده و تصمیمات نهایی را به این فرمانداری اعلام دارند.
سرپرست فرمانداری با اشاره به ظرفیت و پتانسیل مردمی خواستار استفاده از انجمن های مردم نهاد در بخش شناسایی ، آموزش و جلوگیری از این بیماری در سطح جامعه و شهرستان شد ،

گفتنی است: دراین جلسه سایر اعضا نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و نظرات و برنامه های خودرا در زمینه مقابله ،پیشگیری و درمان  بیان نمودند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: