بازدید نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی از ادارات تامین اجتماعی و بهزیستی به منظور بررسی مشکلات آنها

عصر مسجدسلیمان // نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل به منظور بررسی مشکلات پرسنل ادارات تامین اجتماعی و بهزیستی مسجدسلیمان با آنها دیدار نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان علی عسگر ظاهری در ابتدا با حض ...

عصر مسجدسلیمان // نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل به منظور بررسی مشکلات پرسنل ادارات تامین اجتماعی و بهزیستی مسجدسلیمان با آنها دیدار نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان علی عسگر ظاهری در ابتدا با حضور در اداره تامین اجتماعی مسجدسلیمان ضمن بازدید از بخش های آسیب دیده ساختمان این اداره در زلزله اخیر با پرسنل آن به دیدار و گفتگو پرداخت.

در این جلسه مقرر شد نماینده مردم مسجدسلیمان جهت جابجایی موقت این اداره تا بازسازی مجدد ساختمان آن، پیگیری های لازم را جهت اختصاص مکانی به این اداره انجام دهد.

وی سپس در دیدار با پرسنل بهزیستی ضمن تبریک هفته بهزیستی اظهار داشت : عملکرد موفق و درخشان این سازمان در سطح جامعه موجب شده تا در برنامه ششم توسعه مسوولیت ارتقاء سلامت اجتماعی جامعه نیز به بهزیستی واگذار و این دستگاه را در مسیر تازه ای از وظایفش قرار دهد.

ظاهری در ادامه از تلاشهای خالصانه و صادقانه همکاران این اداره در حوزه خدمات رسانی به معلولین و مددجویان بهزیستی که از ضعیف ترین و مظلوم ترین اقشار جامعه هستند تشکر نمود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: