اقدامات خیرخواهانه خیر و موسس کارگاه باران به دبستان رخش دخترانه

عصر مسجدسلیمان // مدیریت کارگاه آموزشی و تولیدی باران از اقدامات خیرخواهانه سرکارخانم رشیدی خیر و موسس این کارگاه به دبستان دخترانه رخش مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت کارگاه آ ...

عصر مسجدسلیمان // مدیریت کارگاه آموزشی و تولیدی باران از اقدامات خیرخواهانه سرکارخانم رشیدی خیر و موسس این کارگاه به دبستان دخترانه رخش مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت کارگاه آموزشی و تولیدی باران ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیتهای خیر و موسس کارگاه باران در دبستان دخترانه رخش واقع در منطقه کلگه مسجدسلیمان عنوان کرد : با توجه عدم وجود آبسردکن در این مدرسه کودکان بیگناه از یک کلمن با یک لیوان پلاستیکی آب میخوردند که با عنایت به اینکه استان خوزستان یکی از گرمترین استان‌های کشور است.نیاز به یک آبسرد کن به شدت احساس می‌شد و در این خصوص با تدابیر لازم یک دستگاه آبسردکن برای این مدرسه تهیه و نصب شد.

وی افزود : به دلیل نداشتن پرینتر در این مدرسه مشکل بزرگی جهت برگزاری امتحانات و همچنین در فعالیتهای روزمره مدرسه وجود داشت. که الحمدلله  یک دستگاه پرینتر نیز خردیداری شد.

طهماسبی ادامه داد : علی رغم وضعیت اقتصادی بسیار نگران کننده خانواده ها، کودکان این مدرسه به طور اعجاب آوری با استعداد بودند که حدود ۳۶ نفر از این کودکان با معدلهای بسیار بالا قبول شدند و جهت تشویق آنها به تعداد نفرات کارت هدیه اهدا شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: