کمک های خیرخواهانه خیر و موسس کارگاه تولیدی باران به تعدادی از مدارس مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // مدیریت کارگاه آموزشی و تولیدی باران از کمک های خیر و موسس این کارگاه به تعدادی از مدارس مسجدسلیمان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت کارگاه آموزشی و تولیدی باران در گفتگو ب ...

عصر مسجدسلیمان // مدیریت کارگاه آموزشی و تولیدی باران از کمک های خیر و موسس این کارگاه به تعدادی از مدارس مسجدسلیمان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت کارگاه آموزشی و تولیدی باران در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام خبر فوق عنوان کرد : در راستای اقدامات خیرخواهانه و طبق بررسی ها وگزارشی که قبلا انجام شده بود دبستان شکوفه ها منطقه نمره هنرستان به یک دستگاه کامپیوتر جهت اجرای کلاس های هوشمند نیازداشت که به لطف سرکار خانم دکتر رشیدی موسس کارگاه یک دستگاه کیس کامپیوتر خریداری و تحویل مدرسه داده شد که راه اندازی و دراختیار دانش اموزان قرار گرفته شد.

وی ادامه داد: سه دستگاه آب سردکن و یک دستگاه کولر گازی پنجره ای از مدارس شهید مفتح و ۱۳ آبان و دبستان امام سجاد (ع) جهت تعمیر و سرویس و گازگیری به تعمیرگاه سپرده شدند که تا اواخر هفته آماده و در اختیار مدارس قرار خواهند گرفت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: