بازدید شهردار مسجدسلیمان و اعضا شورای شهر از روند اجرایی پروژه زیرسازی و آسفالت منطقه ریل وی

عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان و اعضا شورای شهر از روند اجرایی پروژه زیرسازی و آسفالت معابر منطقه ریل وی بازدید نمودند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به همراه اعضای شورای در روز ...

عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان و اعضا شورای شهر از روند اجرایی پروژه زیرسازی و آسفالت معابر منطقه ریل وی بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به همراه اعضای شورای در روز تعطیل با حضور در منطقه ریل وی ، پس از دیدار با اهالی منطقه ، از روند پیشرفت پروژه زیرسازی و روکش آسفالت معابر آن بازدید نمود.

وی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد : منطقه ریل وی جزو معدود مناطق شهر مسجد سلیمان است که در طی سالیان گذشته در خصوص ارائه خدمات شهری به آن کمتر توجه شده بود که به همین منظور در ابتدای شروع مسئولیت خود و طی بازدیدهای انجام شده در سال گذشته متوجه کمبودها و محرومیتهای این منطقه قدیمی شدیم که  الحمدلله با تلاش همکاران و کارشناسان زیر مجموعه امور فنی شهرداری موفق شدیم در سال جاری پروژه زیرسازی ترمیم و آسفالت معابر این منطقه را آغاز نماییم.

وی ادامه داد :با قرارداد منعقد شده در خصوص این پروژه تقریباً سه چهارم معابر منطقه تحت پوشش روکش آسفالت قرار خواهند گرفت که امیدواریم در دوره های بعد تامین اعتبار مجدد شود و معابر این منطقه به صورت کلی آسفالت گردند.

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد : در خصوص کمبود مخازن زباله در سطح شهرستان محدودیت تامین منابع مالی وجود دارد که در حال حاضر به همت کارکنان واحد خدمات ۲۰۰ مخزن زباله خریداری شده است و قرار است طی هفته آینده تحویل شهرداری گردد.

وی افزود : بحث ارائه خدمات در شهر مسجدسلیمان طی سالیان گذشته تحت تاثیر عواملی چون جابجایی مناطق آلوده و عدم تامین اعتبار خدمات شهری و … قرار گرفته بود که به نوعی دست مدیران ادوار گذشته را جهت ارائه خدمات بسته بود و خدماتی که می بایست در زمان خود و به روز به شهر ارائه میشد، به زمان کنونی کشیده شد و انبوهی از مشکلات ناشی از عدم ارائه خدمات از گذشته به ما به ارث رسید.

این مقام مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد : از شهروندان عزیز تقاضا دارم با توجه به روند رو به رشدی که در سطح شهر شکل گرفته است ضمن پیگیری مشکلات خود ، نسبت به نگهداری و حفاظت از اموال شهرداری که در سطح شهر قرار داده می‌شود کوشش و جدیت بیشتری داشته باشند ک ما مجبور نشویم مجددا هزینه این اموال را پرداخت نماییم.

  • ساناز - آگوست 4, 2019 در 12:12 ب.ظ

    سلام.پ خدا خیرتون بده..میاید نفتک باشگاه سوارکاران خیابون جلویی( خیابان شهید اله مراد داوودی)آسفالت میکنید.بعدخیابون جفتیش که محل زندگی ۳۵خانوارهست میزارید خاکی میرید…ماآدم نیستیم..

    • فرشاد جعفری شهنی - آگوست 8, 2019 در 5:36 ق.ظ

      سلام وقت بخیر لطفا مستندات معابر محلتون رو در قالب عکس و فیلم جهت ارسال به واحد عمران و دفتر فنی شهرداری بفرستید

نام:

ایمیل:

نظر: