آخرین جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان در سال ۹۶ برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // آخرین جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان در سال ۹۶ با حضور فرماندار ،امام جمعه شهرستان ،مدیرکل فناوری و اطلاعات استان ،مشاور استاندار در حوزه it و مدیران ادارات امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار ...

عصر مسجدسلیمان // آخرین جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان در سال ۹۶ با حضور فرماندار ،امام جمعه شهرستان ،مدیرکل فناوری و اطلاعات استان ،مشاور استاندار در حوزه it و مدیران ادارات امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تشکر از همکاری ادارات و سازمانهای شهرستان جهت برگزاری نکوداشت عالم فرزانه شیخ عبدالله بختیاری معروف به شیخ پیاده اظهار کرد: طبق آمار ارائه شده از مسئولان کشور در بعضی حوزه ها مانند علم چندین سال از سندچشم انداز توسعه پیش افتاده ایم اما در برخی حوزه های دیگر مانند : عدالت اجتماعی به نقطه مورد نظر نرسیده ایم و هنگامیکه عدالت اجتماعی آسیب ببیند اخلاق آسیب خواهد دید لذا بسیاری از ناهنجاری ها ناشی از این موضوع میباشد.

در ادامه چراغی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان با اشاره به وظایف این سازمان افزود : عمده ترین وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی :رسیدگی ، صدور حکم قطعی و اجرای آن میباشد ضمن اینکه فعالیت ما در ۳ بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق صورت میپذیرد.

وی در ادامه از همکاری تمام دستگاههای نظارتی ،شورای تامین و فرماندار شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه مهندس گورویی فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به اینکه سال ۹۶ سال نسبتا خوبی برای مردم مسجدسلیمان بود افزود: در سال ۹۶ در پروژه های بزرگی مثل پتروشیمی ۲۵۰۰ شغل ایجاد کردیم ،نرخ بیکاری شهرستان از ۴۳/۵ به ۲۲/۵ کاهش پیدا کرد، آمار شاخص های اجتماعی بهبود پیدا کرد اما این به معنای کاهش آمار بیکاری مسجدسلیمان نمیباشد.

وی در ادامه خطاب به مدیران ادارات گفت: در سال آینده مدیری که نتواند حوزه کاری خود را به روز کند و قادر به رفع مشکلات حوزه خود نباشد از قطار مدیریت شهرستان پیاده خواهد شد چرا که دیگر وقت آزمون و خطا نداریم و کشور تاوان و زیان این سهل انگاری ها را داده است.

لازم بذکر است در این جلسه مهندس نوذر صیفوری از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور مسجدسلیمان به عنوان مشاور فرماندار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی گردید که حکم خود را در حضور مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان دریافت نمود.

نام:

ایمیل:

نظر: