عیادت امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان از پیشکسوت عرصه هنر و ذاکر اهل بیت (ع)

عصر مطجدسلیمان // حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان از پیشکسوت عرصه هنر و ذاکر اهل بیت (ع) استان خوزستان و مسجدسلیمان و ذاکر که مدتی ست در بستر بیماری قرار دارد عیادت نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیما ...

عصر مطجدسلیمان // حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان از پیشکسوت عرصه هنر و ذاکر اهل بیت (ع) استان خوزستان و مسجدسلیمان و ذاکر که مدتی ست در بستر بیماری قرار دارد عیادت نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان امام جمعه  شهرستان مسجدسلیمان ضمن عیادت از این پیشکسوت عرصه هنر اظهار داشت : سید علی  موسوی ذاکر و هنرمند ارزنده مسجدسلیمانی سال ها زندگی خود را وقف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نمود و یکی از هنرمندان و شاعران ارزنده بختیاری ست  که با تلاشی خستگی ناپذیر سال ها در این عرصه تلاش کرده است.

گفتنی است سید علی موسوی موذن، قاری و ذاکر اهل بیت (ع)  حدود ۱۰۰ روز است در بخش آی سی یو بیمارستان مسجدسلیمان بستری است. وی یکی از پیشکسوتان و خوانندگان سرودهای بختیاری ست که پیش از انقلاب نیز در رادیو خوزستان فعالیت داشته و از قاریان ممتاز استان خوزستان محسوب می شود. موسوی سابقه سرودن اشعار مختلف بختیاری مثل دیمه دیمه،گل صحرا گرد و… را در کارنامه خود دارد و در کتاب تاریخ موسیقی بختیاری از وی نام برده شده است‌.

 

نام:

ایمیل:

نظر: