مبلغ موردنیاز جهت نقل مکان یک خانواده آسیب دیده از زلزله اخیر شهرستان مسجدسلیمان جمع آوری شد

عصر مسجدسلیمان // به همت مدیریت کارگاه آموزشی باران و تعدادی از خیرین، مبلغ موردنیاز جهت نقل مکان خانواده نیازمند مسجدسلیمانی تهیه شد و این خانواده از خانه قدیمی و غیر قابل سکونت خود جابجا شد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسج ...

عصر مسجدسلیمان // به همت مدیریت کارگاه آموزشی باران و تعدادی از خیرین، مبلغ موردنیاز جهت نقل مکان خانواده نیازمند مسجدسلیمانی تهیه شد و این خانواده از خانه قدیمی و غیر قابل سکونت خود جابجا شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت کارگاه آموزشی باران در این خصوص اظهار داشت :با توجه به اینکه این خانواده ۵ نفره بی بضاعت در خانه قدیمی و فرسوده با یک اتاق زندگی میکردند با وقوع زلزله این خانه دچار آسیب بسیار جدی شد.

وی ادامه داد : پس از آن سرکار خانم دکتر رشیدی موسس کارگاه تولیدی آموزشی باران و تعدادی از خیرین با عنایت به اینکه این خانواده هیچگونه درآمدی نداشته، ۳ روز را صرف جمع آوری مبلغی جهت نقل مکان خانواده نمودند که پس از جمع آوری تقریبا ۱۳۰ میلیون ریال ، کل این مبلغ را صرف نقل مکان این خانواده و بقیه مایحتاج آنها نمودند.

وی ضمن سپاس از حضور گرم خیرین در این جنبش خداپسندانه تصریح کرد: از امروز به بعد آنچه توسط خیرین عزیز پرداخت گردد صرف سایر کارهای آموزشی و اشتغالزایی خانوادههای بی بضاعت خواهد شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: