برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای هماهنگی ستادمدیریت بحران شهرستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری و با حضور کلیه اعضاء در خصوص اسکان موقت و چگونگی توزیع اقلام معیشتی آسیب دیدگان زلزله اخیر در سال ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای هماهنگی ستادمدیریت بحران شهرستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری و با حضور کلیه اعضاء در خصوص اسکان موقت و چگونگی توزیع اقلام معیشتی آسیب دیدگان زلزله اخیر در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری در این جلسه اظهارداشت:کارگروه های اجرایی جهت اسکان موقت خانواده های آسیب دیده در زلزله اخیر متشکل از ادارات و نهادهای خدمات رسان تعیین شده اند که اداره بنیاد مسکن بصورت ویژه و فوری  پس از احصاء ساختمان های آسیب  دیده که قابلیت سکونت نداشته لیست نهایی این ساختمانها را جهت تصمیم گیری نهایی در کارگروه ارسال نماید.

حیدر حجتی نیا با اشاره به توزیع اقلام معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده گفت: کارگروهی در این خصوص تشکیل شده است که این کارگروه شامل اداراتی همچون (بهزیستی ،کمیته امداد،بنیادمسکن ،ناحیه مقاومت بسیج ، دادستانی، شهرداری های مسجدسلیمان و گلگیر، دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،دفتر امام جمعه ،شبکه بهداشت و درمان) میباشد که پس از ارسال لیست نهایی خانواده های آسیب دیده توسط ادارات حمایتی و بنیاد مسکن به  این کارگروه تصمیمات نهایی گرفته خواهد شد.

حجتی نیا در پایان این جلسه گفت: توزیع هرگونه موادغذایی ،دارو و اقلام معیشتی باید با هماهنگی شبکه بهداشت ودرمان صورت پذیرد.


نام:

ایمیل:

نظر: