آسفالت و تعریض جاده آرامستان سرشوادان منطقه بی بیان

عصر مسجدسلیمان // بسم الله الرحمن الرحیم آرامستانها با توجه به برخورداری از اهمیت معنوی از نیازهای مهم هر شهر محسوب می شوند. یکی از مهم ترین مشکلات و همچنین اصلی ترین مطالبه شهروندان بحث آسفالت و بهسازی جاده سرشوادان منط ...

عصر مسجدسلیمان //

بسم الله الرحمن الرحیم

آرامستانها با توجه به برخورداری از اهمیت معنوی از نیازهای مهم هر شهر محسوب می شوند.

یکی از مهم ترین مشکلات و همچنین اصلی ترین مطالبه شهروندان بحث آسفالت و بهسازی جاده سرشوادان منطقه بی بیان می باشد.
این آرامستان در مکانی دور از شهر قرار دارد و به لحاظ طراحی فضا و ارائه خدمات، توجه ویژه ای به آن صورت نگرفته است.

جاده آن بسیار نامناسب و در زمان بارندگی تردد در این مسیر به سختی امکان پذیر می باشد.

مسیرها و جاده های آرامستان از جمله مسیرهای پر تردد و شلوغ است. راهها و مسیرهای منتهی به آرامستان مربوط به سالیان گذشته می باشد. زمانی که جمعیت شهری بسیار کمتر از امروز بود و این جاده ها جوابگوی نیاز آن زمان بودند.

اما امروزه با افزایش نفوس و جمعیت شهری ، افزایش بار ترافیکی در رفت و آمد به آرامستان ،مشکلات بی شماری رقم می زند. در مناسبت های خاص ، پنج شنبه و جمعه های هر هفته و روزهای ویژه ، مسیر تردد آرامستان ها پر ترافیک است و رفت و آمد در این مسیرها معمولاً با ساعت ها توقف و راه بندان مواجه است و خود جاده نیز به علت خرابی دیگر غیر قابل تردد شده است.

ساماندهی و تعریض جاده ها و راه های منتهی به آرامستان ها و پیش بینی مسیرها و جاده های فرعی جهت پیشگیری از ترافیک سنگین ، از جمله راه کارهایی است که سازمان ها و نهادهای ذی ربط باید در ارتباط با آرامستان ها به انجام برسانند.

متذکر میشویم شرکت نفت بیشترین بودجه و اعتبارات را برای دیگر مناطق هزینه میکند ، با توجه به اینکه بیشترین اهالی منطقه بی بیان افراد زحمت کش و فعال شرکت نفتی می باشند و تا چند سال گذشته نیز خود شرکت نفت مرتبا” این جاده را آسفالت می نموده ، لااقل تا الان انتظار داشتیم شرکت نفت هرچند سال یکبار طبق روال گذشته جاده این آرامستان را آسفالت میکرد و وضعیت آن را تا حدودی بهبود میبخشید.

و هم اکنون نیز مصرا” از ادارات ذیل خواهانیم ، آسفالت و تعریض جاده این آرامستان را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند ، چرا که اهالی این منطقه بصورت جدی پیگیر این موضوع می باشند:

۱- شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان.
۲- نماینده محترم شهرستان مسجدسلیمان.
۳- شهرداری محترم شهرستان مسجدسلیمان.

به قلم محمد شهنی

نام:

ایمیل:

نظر: