کارگاه آموزشی و تولیدی باران در مسجدسلیمان افتتاح شد

عصر مسجدسلیمان// کارگاه آموزشی و تولیدی باران با حمایت های یکی از خیرین مسجدسلیمان مقیم در کشور آمریکا با حضور دکتر داودی مسئول نمایندگی سازمانهای مردم نهاد استان خوزستان در منطقه نفتون افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری عص ...

عصر مسجدسلیمان// کارگاه آموزشی و تولیدی باران با حمایت های یکی از خیرین مسجدسلیمان مقیم در کشور آمریکا با حضور دکتر داودی مسئول نمایندگی سازمانهای مردم نهاد استان خوزستان در منطقه نفتون افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر سیروس داودی مسئول نمایندگی سازمانهای مردم نهاد استان خوزستان در این خصوص اظهار کرد : با توجه به اینکه در حوزه کسب و کار و کارآفرینی فعالیت زیادی داشته ام مسرورم که در شهر اولینها این طرح ها جهت کسب درآمد اقشار بی بضاعت به بهره برداری میرسند.

وی ادامه داد: تلاش بر ما بر این بوده است تا در سطح استان از طریق معاونت اجتماعی استانداری و سازمان فنی حرفه ای خانواده های بی سرپرست را تحت آموزش های لازم قرار داده و پس از آن برای آنها کسب و کار ایجاد شود.

وی افزود : در این راستا لازم است مسئولین ارشد شهرستان با خیرینی که قصد سرمایه گذاری جهت کسب درآمد برای اقشار نیازمند را دارند نهایت همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه پیام طهماسبی مدیر کارگاه آموزشی و تولیدی باران بیان کرد : این کارگاه خیاطی ، کارگاهی آموزشی و تولیدی جهت کسب درآمد خانواده های کودکان کار به همت سرکارخانم دکتر رشیدی از پزشکان حاذق و متعصب شهرستان مسجدسلیمان افتتاح گردید.

وی افزود : شرط لازم جهت ورود خانواده ها به این کارگاه این بوده است که کودکان آنها به کار در سطح جامعه ادامه ندهند و فقط تمرکزشان به درس و تحصیل باشد.

طهماسبی ادامه داد: آموزش خانواده ها به صورت رایگان و از هزینه شخصی خیر محترم بوده است و هیچگونه وابستگی به سایر ادارات شهرستان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد : در این کارگاه ۲۰ نفر مشغول به فعالیت هستند که تا کنون توانستند ۳ سفارش تهیه لباس و یونیفرم از مدارس شهرستان اخذ کنند که البته لازم است ادارات متولی حمایت های بیشتری از این عزیزان داشته باشند.







نام:

ایمیل:

نظر: