بازدید کارشناسان اداره کل زمین شناسی خوزستان از مناطق بحرانی مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان //سامان بارانی فر نماینده ستاد مدیریت بحران شهرداری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات صورت گرفته در این زمینه بیان کرد: روز گذشته بازدید میدانی کارشناسان زمین شناسی استان از کل مناطق شهر مسجدسلیمان به ...

عصر مسجدسلیمان //سامان بارانی فر نماینده ستاد مدیریت بحران شهرداری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات صورت گرفته در این زمینه بیان کرد: روز گذشته بازدید میدانی کارشناسان زمین شناسی استان از کل مناطق شهر مسجدسلیمان به همراه نماینده مدیریت بحران شهرداری صورت پذیرفت که بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی اظهار کرد:اعزام این نیروها و تیم عملیاتی جهت پیشگیری و شناسایی نقاط حادثه خیز و رانشی کوه ها در مناطق مختلف مسجدسلیمان بوده، و مراحل اولیه آن به انجام رسید.

وی با اشاره ای به رانش کوه ها در مناطق مختلف شهری تصریح کرد: اکثریت این رانش ها طبیعی نبوده، و با حفاری های غیر اصولی و غیر مجاز صورت گرفته است، و خطرات بسیار زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی در پایان اذعان داشت: به امید خدا پس از عملیات ده روزه کارشناسان با محوریت دکتر مشعل و دکتر الماسی کیا و تیم کارشناسی یک گزارش کامل و جامع از روند مذکور تحویل خواهند داد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: