بازدید فرماندار شهرستان اندیکا وجمعی از مسئولین از روستای کفت هچه منطقه دشتگل

عصرمسجدسلیمان // بازدید وپیگیری مشکلات در روستای کفت هچه از منطقه دشتگل مبنی بر عدم وجود شبکه برق، آب شرب، جاده روستایی با حضور فرماندار شهرستان ،بخشدار مرکزی و مدیران امور عشایر، محیط زیست، آبفا روستایی، بنیادمسکن، راه ...

عصرمسجدسلیمان // بازدید وپیگیری مشکلات در روستای کفت هچه از منطقه دشتگل مبنی بر عدم وجود شبکه برق، آب شرب، جاده روستایی با حضور فرماندار شهرستان ،بخشدار مرکزی و مدیران امور عشایر، محیط زیست، آبفا روستایی، بنیادمسکن، راه وشهرسازی، راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان و اداره برق  انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان علی خدری فرماندار شهرستان در خصوص این بازدید بیان کرد: با توجه به شرایط سخت زندگی در این محله به خصوص در فصل تابستان استعلامات لازم از ادارات مربوطه گرفته شود وبا توجه به محروم بودن روستا وکددار بودنش خواهان این هستیم نهایتا تا یک الی دوماه آینده اعتبار لازم در جهت برطرف کردن مشکلات این روستا گنجانده شود ودر برطرف کردن معضلات این روستا اقدامات لازم انجام شود .

وی بااشاره به اینکه حضور مسئولین در آن منطقه نتیجه پیگیری شورا واهالی روستا است افزود:در روز یکشنبه هفته آینده یک جلسه مختص به حل معضلات روستا باحضور دادستانی برگزارخواهدشد.

فرماندار شهرستان تصریح کرد:با توجه به اینکه امروزه بیکاری در این شهرستان بیداد میکند و این روستا پتانسیل لازم جهت راه اندازی شغل هایی مانند زنبور داری ،دامپروری،کشاورزی را دارا است در این مورد انتظار می رود تدابیرلازم اندیشیده شود.

علی خدری در انتهاخطاب به مسئولین شهرستان خاطرنشان کرد : گرهی که به دست خود می توانیم باز کنیم چرا به دست مدیران کل بدهیم ؟ با توجه به قدمت دویست ساله روستا زیبنده وشایسته نیست که اهالی روستا را ترک وبه شهرمهاجرت کنند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: