پیام تبریک رئیس و اعضا شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت هفته قوه قضائیه

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در پیامی هفته قوه قضاییه را به مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفتند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در پیامی هفته قوه قضاییه را به مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است

هفته اول تیر ماه یادآور شهادت مظلومانه معمار بزرگ دستگاه قضایی آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و یاران با وفایش فرصتی برای تکریم تلاش خادمان قوه قضاییه است، بی شک قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به عنوان ركن اساسی نظام، مسئولیت خطیر وحساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی واجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران خدوم انقلاب وامام، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه خطیر به ویژه مجموعه خدمتگزار امر قضا در شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت گفته و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می ‌نماییم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: