جشنواره همای سبز به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست در مسجدسلیمان با تجلیل از فعالان این عرصه برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جشنواره همای سبز، گرامیداشت هفته محیط زیست در مسجدسلیمان با حضورسرپرست فرمانداری، جمعی از مدیران ادارات و فعالان انجمن های محیط زیست در سالن نمایش سینما هلال این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری ...

عصر مسجدسلیمان // جشنواره همای سبز، گرامیداشت هفته محیط زیست در مسجدسلیمان با حضورسرپرست فرمانداری، جمعی از مدیران ادارات و فعالان انجمن های محیط زیست در سالن نمایش سینما هلال این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به کم هزینه بودن برخی اقدامات زیست محیطی مانند کاشت نهال و درخت در اطراف شهرستان اظهارداشت : راه اندازی نهالستانی که نهال های آن در اطراف شهر کاشته شوند و فضای سبز و پرنشاطی برای مردم ایجاد کند، بسیار حائز اهمیت است که از رئیس محیط زیست شهرستان میخواهم آن را پیگیری نمایند.

حجتی نیا افزود : برنامه های محیط زیست نباید به برگزاری یک جشنواره و اجرای چند نمایش و تجلیل و تکریم ختم شود، ما باید در مقابل محیط زیست شهرمان مسئول باشیم و با به حرکت درآوردن همه ظرفیت های ادارات و انجمن های فعال، برای برداشتن گامهای اساسی و مهم این بخش بسیج شویم.

سرپرست فرمانداری تصریح کرد : همه ما باید در مقابل این مردم این نظام و خون شهدا احساس مسئولیت کنیم و با تمام وجود در خدمت مردم باشیم، مسجدسلیمان روزگاری شهر پویا و زنده ای بود که مردم پرنشاطی داشت و باید تلاش کنیم در همه زمینه ها این نشاط و شادابی را به مردم برگردانیم.شایان ذکراست درپایان این برنامه ازفعالین محیط زیست شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: