استمداد دختر جوان مسجدسلیمانی از مسئولین شهرستان

عصر مسجدسلیمان // دختر جوان مسجدسلیمان با ارسال نامه به پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان خواستار استمداد مسئولین شهرستان مسجدسلیمان نسبت به اوضاع زندگی خود شد که متن پیام و مستندات نامه وی به شرح ذیل میباشد: باعرض سلام وخسته ن ...

عصر مسجدسلیمان // دختر جوان مسجدسلیمان با ارسال نامه به پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان خواستار استمداد مسئولین شهرستان مسجدسلیمان نسبت به اوضاع زندگی خود شد که متن پیام و مستندات نامه وی به شرح ذیل میباشد:

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما مقام‌ محترم

اینجانب …دختری هستم ۲۲ساله ساکن مسجدسلیمان ازشما مقام محترم تقاضای عاجزانه ای دارم تا لحظه ای پای درد و دل بنده بنشینید.

من در خانواده ای ۷ نفره زندگی میکنم و در حال حاضر پشت کنکورم و به دلیل مشکلات مالی و نداشتن هیچ حامی نمیتوانم‌ شرایط درس خواندن را فراهم کنم و پدر پیری دارم ک تا حالا ۲بار دچارسکته شده و زمین گیر و ازکار افتاده میباشد و هیچ منبع درآمدی نداریم و برادری دارم که آن هم از ابتدا مثل من‌ به دلیل مشکلات‌مالی و نداشتن خانواده ای حمایت کننده نتوانست ادامه تحصیل بدهد و با نداشتن حرفه و سابقه هیچگونه شغلی ندارد .

لذا به بند اعتیاد دچار شده‌ بود ک باهزار سختی و ناامیدی در حال حاضر بهبودی پیدا کرده است ودارای ۴ نفر عائله است که باخودمان‌ زندگی میکند و هیچ منبع درآمدی ندارد و وضعیت زندگی مان به بدترین شکل ممکن سپری میشود و درخانه ای زندگی میکنیم که دارای بافت فرسوده و بسیار قدیمی میباشد که احتمال ریزش دیوارهای خانه هر لحظه امکان دارد و فاقد امکانات اولیه از جمله سرویس بهداشتی حمام وآشپزخانه است و تاکنون چندین بارهم به سپاه نامه دادیم اما هیچگونه جوابی نگرفتیم. ادامه ی زندگی به این‌شکل برایمان واقعا سخت وطاقت فرسا شده است از شما مقام محترم ، دوست عزیز و گرانقدر خواهشمندم که لطف و عنایت خود را از ما دریغ نکنید.

 

لازم به ذکر است نام و نام خانوادگی و آدرس این دختر جوان جهت حفظ کرامت وی نزد مدیرمسئول پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان محفوظ میباشد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: