اهداء خون توسط سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان درآستانه روزجهانی اهداءخون

عصر مسجدسلیمان // حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان بهمراه بخشداران بخش های مرکزی و گلگیر با حضور در محل پایگاه انتقال خون ضمن بازدید از این پایگاه در امر خداپسندانه و انسان دوستانه ا ...

عصر مسجدسلیمان // حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان بهمراه بخشداران بخش های مرکزی و گلگیر با حضور در محل پایگاه انتقال خون ضمن بازدید از این پایگاه در امر خداپسندانه و انسان دوستانه اهدای خون مشارکت نمودند.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در این بازدید اظهارداشت: مردم شهرستان مسجدسلیمان با شرکت در اهدای خون علاوه بر سهیم بودن در این امر خداپسندانه و نیکو، با اهدای خون به افراد نیازمند عمده مشکلات این قشر را رفع کنند.
وی هدف از اين اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه را اشاعه فرهنگ اهداي خون در جامعه و كمك به بيماران نيازمند به اين ماده حياتي توصيف كرد و گفت: اهداي هر قطره خون به منزله اهداي زندگي به يك شخص، بلكه اهداي زندگي به يك خانواده است و بر تمام مسوولان واجب است كه به منظور تبيين و حمايت از اين سنت حسنه آن را ارج نهيم.
سرپرست فرمانداری با بیان اینکه اهمیت اهدای خون کمتر از اهدای عضو نیست، اضافه کرد: با توجه به نيازها و اهميت موضوع انتقال خون رفع مسائل و مشكلات پايگاه انتقال خون مسجدسلیمان ضروري است و در اين راستا از هيچ كمكي دريغ نمي‌كنيم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: