بخش سی تی اسکن و انکولوژی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان افتتاح شد

عصر مسجدسلیمان // باحضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل و برخی مسئولین ادارات مراسم افتتاحیه بخش های سی تی اسکن و انکولوژی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان روز پنج شنبه ...

عصر مسجدسلیمان // باحضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل و برخی مسئولین ادارات مراسم افتتاحیه بخش های سی تی اسکن و انکولوژی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان روز پنج شنبه ۹۸/۰۳/۲۳ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان دکتر ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: باتوجه به پیگیری های نماینده مردم مسجدسلیمان و با عنایت به ضرورت وجود این دستگاه در مسجدسلیمان راه اندازی این دستگاه انجام شد.

وی افزود: آماری که ما از پرسنل شبکه بهداشت مسجدسلیمان دریافت نمودیم نشانگر تاثیر بسیار بالای کارآیی این دستگاه در مسجدسلیمان میباشد و این امر موجب گردیده تا بسیاری از بیمارانی که برای انجام سی تی اسکن به شهرستان های دیگر یا مرکز استان اعزام میشدند به شدت کاهش یابد.

دکتر نظری ادامه داد: برای بخش شیمی درمانی هم اقداماتی درنظرگرفته شده است که هم اکنون اقدامات و خدمات شیمی درمانی هم در شهرستان قابل انجام است ،هم چنین در رابطه با بخش استروک، بیمارانی که دچار سکته مغزی شده اند تحت درمان های اولیه قرارخواهند گرفت واز عوارض آن مزمن کاسته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز درخصوص اضافه شدن تعداد آمبولانس های بیمارستان ۲۲بهمن افزود: بحث آمبولانس یکی از معضلات ما در کل استان است زیرا باتوجه به اینکه مسافت بین شهرستان ها زیاد است باعث میشود فرسودگی این دستگاهها نیز بیشتر شود،در طول سه یا چهار سال، تعداد ۱۵۰دستگاه آمبولانس به بیمارستان ها اضافه کردیم ولی این تعدادکافی نیست و همچنان پیگیر اضافه کردن چندین دستگاه دیگر هستیم که در صورت اضافه شدن آنها دو دستگاه به مجموعه بیمارستان ۲۲بهمن تحویل داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: این خدمات نویدی است برای ارائه خدمات بهتر بهداشتی ودرمانی درشهرستان مسجدسلیمان که با وجود تجهیزات و نیروهای متخصص قطعا باید از اعزامات آنها به شهرستان های دیگر کاسته شود

در ادامه علی عسگرظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ،اندیکا،لالی وهفتکل اظهار داشت : بخش سی تی اسکن یکی ازبخش های پرطرفدار بخش های بیمارستانی است با توجه به اینکه بیمار طاقت ۲۰۰ کیلومتراعزام به مرکز را ندارد یکی از نیازهای اساسی دراستان خوزستان میباشد.

وی افزود: انتظار میرود باتوجه به امکاناتی که در این بیمارستان وجود دارد و با داشتن دستگاهها و تجهیزات و همچنین نیروهای متخصص از تردد ۱۲۰کیلومتری اعزام بیماران کاسته شود.

در پایان دکتر علی سرمست رئیس شبکه بهداشت ودرمان مسجدسلیمان بیان کرد: دستگاه استروک همزمان با عیدفطر امسال در بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان راه اندازی شد که بیمارانی که با علائم بیماری سکته مغزی زیر سه ساعت به اوژانس یا ۱۱۵مراجعه میکنند دارویی به آنها تزریق میشود که جهت کاهش عوارض سکته مغزی بسیاراثربخش است و امیدواریم بتوانیم به دستاوردهای بهتری که مدنظر وزارت ودانشگاه علوم پزشکی است دست یابیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: