آیین معارفه رئیس هیات اسکیت شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // آیین معارفه رئیس هیات اسکیت شهرستان مسجدسلیمان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول تربیت بدنی کارخانجات شهید فرخ نیا و مدیریت استخر مهر ارتش روز شنبه ۹۸/۰۳/۱۱ در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد‌. ...

عصر مسجدسلیمان // آیین معارفه رئیس هیات اسکیت شهرستان مسجدسلیمان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول تربیت بدنی کارخانجات شهید فرخ نیا و مدیریت استخر مهر ارتش روز شنبه ۹۸/۰۳/۱۱ در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد‌.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در این آیین با اهدا حکم از سوی مهندس امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان، سرکار خانم آرزو صباغ هادی به عنوان رئیس جدید هیات اسکیت شهرستان مسجدسلیمان منصوب و معرفی گردید.

امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان در خصوص فعالیت هیات اسکیت در سطح شهرستان اظهار کرد: پس از آنکه سرکار خانم زهرا قمی هیات اسکیت را در شهرستان مسجدسلیمان راه اندازی نمود و قریب به ۱۲ سال ریاست این هیات را بر عهده داشت و گامهای مثبتی را در این راه برداشت با تصمیم مجموعه هیات اسکیت استان ضمن تشکر از زحمات سرکار خانم قمی ، سرکار خانم صباغ هادی به عنوان رئیس این هیات در شهرستان مسجدسلیمان منصوب و معارفه شد.

وی ادامه داد: از ویژگی های بارز رئیس جدید هیات اسکیت میتوان به تحصیلات عالیه وی در حوزه ورزش و گذراندن دوره های تخصصی آموزشی ورزش اسکیت در سطح کشور اشاره کرد که امیدوارم با برنامه ریزی صحیح بتواند باعث ارتقاء این رشته ورزشی در سطح شهرستان مسجدسلیمان گردد و شاهد روزی باشیم که فرزندان مسجدسلیمان در رده های سنی مختلف در تیم های ملی بدرخشند.

در ادامه سرکار خانم آرزو صباغ هادی رئیس هیات اسکیت شهرستان مسجدسلیمان عنوان کرد: یکی از اهداف اساسی ما، شناساندن اسکیت به مردم این شهر و حضور و درخشش فرزندان این خطه در مسابقات اسکیت در سطوح مختلف میباشد که امیدواریم بتوانیم با کمک دلسوزان ورزش به این امر مهم دست پیدا کنیم.

وی در خصوص عناوین و سمت های سابق خود در حوزه ورزش تصریح کرد: مربی درجه یک اسکیت سرعت ایران ، داور درجه دو اسکیت ، رئیس کمیته اسکیت سرعت شمیرانات تهران، مسئول فنی اسکیت سرعت شهرداری منطقه ۳ تهران ، مجری و سرداوری مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت از مهمترین عناوین و سمت های بنده در رشته اسکیت بوده است که امیدوارم بتوانم همانطور که بسیاری از فرزندان استان تهران را جهت راهیابی به لیگ کشور و انتخابی تیم ملی تحت آموزش و تربیت قرار دادم با همان انرژی و فعالیت در شهر مسجدسلیمان این مسیر را ادامه دهم و فرزندان مستعد این شهر را به عرصه ورزش معرفی نمایم.

رئیس هیات اسکیت افزود: از جمله برنامه های مهم هیات ، تربیت ورزشکاران اسکیت و شناساندن این رشته در سطح شهرستان و معرفی فرزندان مستعد مسجدسلیمانی در سطح استان و کشور میباشد ضمن اینکه به زودی میزبان مسابقات انتخابی اسکیت سرعت استان خوزستان در دو بخش آقایان و بانوان در مسجدسلیمان خواهیم بود.

نام:

ایمیل:

نظر: