تجلیل ازخانواده شهدای عملیات بیت المقدس شهرستان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت سوم خردادسالروز آزادسازی خرمشهر و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیاسرپرست فرمانداری،فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ، رئیس اداره آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وهمچنین ج ...

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت سوم خردادسالروز آزادسازی خرمشهر و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیاسرپرست فرمانداری،فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ، رئیس اداره آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وهمچنین جمعی از فرهنگیان و خانواده شهدا مراسم تکریم و تجلیل از خانواده های محترم شهدای عملیات بیت المقدس(آزادسازی خرمشهر) شهرستان مسجدسلیمان و شهدای فرهنگی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با اشاره به شب نوزدهم رمضان و ضربت حضرت امیرالمومنیتن علی (ع) گفت: امام علی (ع) محور عالم هستی وزندگی ایشان یک الگوی سازنده و موثر برای جامعه بشری است.
وی ادامه داد: همه اوراق تاریخ را اگر ورق بزنیم انسانی چنین شایسته به عنوان الگوی جامعه بشریت پیدا نخواهیم کرد… ایشان با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نیز گفت: دلیرمردان ما در چنین روزی توانستند خرمشهر را به دامان ملت ایران برگردانند و امروز اگر ایران مقتدر در دنیا بر گوش ابرقدرت ها سیلی می زند به برکت خون های پاکی ست که در خرمشهر بر زمین ریخته شده است.
حجتی نیا گفت: در چنین روزی فرزندان تربیت یافته مکتب امیرالمومنین علیه السلام به عنوان اولین بسیجی عالم اسلام توانستند با خون خود تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا نیز گفت: آمریکا و ایادی اش همان گونه که نتوانستند به اهداف سلطه گرانه ی خود در یمن، سوریه، عراق و… دست یابند در ایران به عنوان ابر قدرت خاورمیانه هرگز نخواهد توانست قدمی بردارد.
سرپرست فرمانداری ادامه داد: فرهنگ بسیجی برگرفته از جمهوری اسلامی ایران در کشورهایی همچون یمن، عراق و سوریه در حال گسترش است و این یکی از دلایلی است که ابر قدرت های جهانی نمی توانند به این کشورها نفوذ و هر روز شاهد شکست های پیاپی آنان هستیم.درپایان ازخانواده های چند تن ازشهدای عملیات بیت المقدس شهرستان مسجدسلیمان، درآزادسازی خرمشهرتجلیل شد.


نام:

ایمیل:

نظر: