پیگیری های مهندس ظاهری جهت تامین ۱۰ میلیارد تومان برای ترمیم آسفالت ستودنی است/خدمات مهندس ظاهری غیرقابل انکار است

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان ضمن تقدیر از پیگیری های مهندس ظاهری در موضوع پروژه فاضلاب از تامین ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ترمیم آسفالت محلات مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر م ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان ضمن تقدیر از پیگیری های مهندس ظاهری در موضوع پروژه فاضلاب از تامین ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ترمیم آسفالت محلات مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،مهندس هیهاوند ضمن اعلام خبر فوق افزود:با وجود تنگناهای مالی دولت با تعامل مناسب مهندس ظاهری و پیگیری های مجدانه ایشان،پروژه بزرگ فاضلاب مسجدسلیمان پس از چند دهه آغاز شد و با سرعت مناسبی در حال اجراست.

وی ادامه داد: پس از مشکلاتی که برای عبور و مرور مردم در خیابان ها برای مردم بوجود آمد با پیگیری های مهندس ظاهری مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای ترمیم نوارهای حفاری و آسفالت خیابان ها تامین اعتبار شد و با توجه به محدودیت های مالی دولت تامین این میزان اعتبار کار بسیار بزرگی میباشد.

رئیس اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان گفت:در ماه های گذشته با پیگیری های مهندس ظاهری مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای ترمیم آسفالت در اختیار شهرداری قرار دادیم تا برای رفع مشکلات هزینه کنند.

هیهاوند تصریح کرد:نقش مهندس ظاهری در تزریق منابع مالی به شهرستان غیرقابل انکار میباشد و این موضوع را همه بخوبی میدانند.

رئیس اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان در پایان افزود:برای توسعه مسجدسلیمان ما نیازمند گذر از گروه گرایی و همگرایی همه جریانات هستیم و یقینا در این شرایط رسیدن به مسجدسلیمان توسعه یافته در کوتاهترین زمان ممکن محقق خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر: