بازدید دانشجویان از تأسیسات فرآورشی نفت و گاز در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // دانشجویان گروه مهندسی نفت دانشگاه آزاد اسلامی از تأسیسات فرآورشی نفت و گاز در مسجدسلیمان بازدید کردند . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، تعداد ۴۰ نفر از دانشجویان گروه مهندسی نفت دانشگاه آزاد اسلام ...

عصر مسجدسلیمان // دانشجویان گروه مهندسی نفت دانشگاه آزاد اسلامی از تأسیسات فرآورشی نفت و گاز در مسجدسلیمان بازدید کردند .
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، تعداد ۴۰ نفر از دانشجویان گروه مهندسی نفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در یک بازدید علمی از کارخانه بهره برداری و نمک زدایی هفت شهیدان مسجدسلیمان بازدید نمودند .
این اقدام در راستای آشنایی دانشجویان با تکنولوزی بکارگرفته شده در طراحی و ساخت تأسیسات فرآورش نفت و همچنین چگونگی فرآورش نفت و فرآیند تولید ، تفکیک گاز و نفت ، نمک زدایی و در نهایت انتقال به مبادی مصرف صورت گرفت .
با توجه به اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور است و بهمین خاطر تأسیسات جدید فرآورشی در حوزه ی عملیاتی این شرکت احداث گردیده ، هرساله پذیرا و میزبان جمع زیادی از دانشجویان رشته های مختلف دانشگاهی مرتبط با صنعت نفت است که بمنظور آشنایی با تاریخچه و چگونگی تولید نفت در گذشته و یا مشاهده و آشنایی با آخرین تکنولوژی بکارگیری شده در صنعت نفت این شرکت را برای بازدیدهای علمی خود انتخاب می کنند .

نام:

ایمیل:

نظر: