طرح عملیات تعریض جاده آرامستان کلگه مسجدسلیمان اجرایی گردید

عصر مسجدسلیمان // به منظور رفع مشکلات ترافیکی و امنیت عبور و مرور شهروندان در محور جاده آرامستان مجسمه کلگه، طرح عملیات تعریض این مسیر با پیگریهای غلام تقی پور مسئول واحد متوفیات به مرحله انجام رسید. این مسیر با توجه به ...

عصر مسجدسلیمان // به منظور رفع مشکلات ترافیکی و امنیت عبور و مرور شهروندان در محور جاده آرامستان مجسمه کلگه، طرح عملیات تعریض این مسیر با پیگریهای غلام تقی پور مسئول واحد متوفیات به مرحله انجام رسید.

این مسیر با توجه به اینکه همه ساله در مناسبت‌های مختلف، و روزهای پنجشنبه با مشکل معضل ترافیکی و کم بودن عرض جاده کناری روبرو است، با این روند عمرانی عام المنفه رو به بهبودی خواهد رفت.

بنابر همین گزارش از مزایای عملیات اجرای این تعریض، به لحاظ اینکه جاده دسترسی به مناطق کلگه و بی بیان می باشد، در طول هفته، الخصوص روزهای پنجشنبه از مشکلات شدید ترافیکی سنگین برخوردار بوده، که با عنایت شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، و بازدید میدانی از این‌ محل و کارشناسی‌های لازم توسط حوزه معاونت خدمات شهری (با همکاری واحد‌های عمران، متوفیات) این طرح عملیاتی گردید.

گفتنی است این محور پس از پایان تعریض کندن مسیر گچی که با کندی پیش می‌رود، با اجرای مراحل زیرسازی، روکش آسفالت گرم، جدولکاری، کانال آبهای سطحی، و برخورداری از احداث ایستگاه سایبان جهت استفاده عموم شهروندان در دستور کار خواهد بود.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: