نشست مدیران مدارس متوسطه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // نشست صمیمی مدیران مدارس متوسطه شهرستان مسجدسلیمان با حضور امام جمعه ، مدیر آموزش وپرورش و معاونان آن اداره روز دوشنبه ۹۸/۲/۱۶ در دبیرستان سلمان فارسی برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت ال ...

عصر مسجدسلیمان // نشست صمیمی مدیران مدارس متوسطه شهرستان مسجدسلیمان با حضور امام جمعه ، مدیر آموزش وپرورش و معاونان آن اداره روز دوشنبه ۹۸/۲/۱۶ در دبیرستان سلمان فارسی برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین امینی ضمن تبریک هفته معلم و ماه مبارک رمضان عنوان کرد: اگر قرارباشد به خاطر وجود مشکلات فراوان از این شهر مهاجرت کنیم چه کسی قرار است این شهررا بسازد؟ اگر آمریکا و اروپا که تمدن آن ها شاید به بیش از چند صدسال نرسد این گونه پیشرفت کرده اند به این علت روده است که ملت آن ها سبب این کارشدند. سابقه کشور مادرتولید علم بیشتر از کشورهای دیگر است اگر به جای تکیه به کشورهای اروپایی وآمریکایی به دین و ایمان و استعداد علمی جوانانمان تکیه کنیم کشورمابیش از این ها در تولید پیشرفت خواهد کرد.

وی افزود: درشهر مشکلات زیادی در زمینه های مختلفی چون کمبود فضای درمانی ،پارک بانوان ،ساعات کم آبرسانی در بعضی مناطق ، کمبود ۳۰% گازشیرین و درهای روباز فاضلاب در وسعت زیاد وجود دارد اینکه چرا به مرور زمان این گونه شدیم شاید به این مسئله برمی گردد که ادوار پیشین به مراکز علمی بی توجه بودند.

حجت الاسلام والمسلمین امینی ضمن اشاره به بحث معیشت فرهنگیان ، در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت : درحال حاضر چندین مدرسه خیریه ساز داریم که هیچ کدام متعلق به ایل بختیاری نیستند خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی ایل بختیاری که در کشورهای مختلف سکونت دارند بایداعتماد کنندو برای خدمات رسانی به شهر حمایت کنند ولی در طرف مقابل نیز باید از سرمایه گذاران که دراین شهر هزینه می کنند حمایت شود متاسفانه عده ای دراین مسیر مشکلاتی را در فضای حقیقی و مجازی به وجود آورده اند و اجازه کارکردن دراین شهر را نمی دهند ولی درهرصورت باید پای مشکلات این شهر ایستاد.

وی درپایان گفت: اینکه مسجدسلیمان در حال حاضر جزء مناطق جنگی محسوب نمی شود نباید این مساله مغفول بماند متاسفانه این ظلمی است که در حق مسجدسلیمان شده است ولی این معضل را از نهادهای مربوطه درحال پیگیری هستیم .

گفتنی است دراین جلسه ضمن پخش کلیپی از عملکرد مدارس ،حمید کریمی مسئول امتحانات نوبت دوم درخصوص نحوه برگزاری امتحانات نوبت دوم صحبت نمود همچنین بهزاد شیانخواه معاونت علمی آموزش وپرورش نیز گزارش عملکرد پایه های متوسطه اول تشریح کرد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: