ملاقات مردمی سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات شهروندان انجام شد

عصر مسجدسلزمان // ملاقات مردمی سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات شهروندان در فرمانداری انجام شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان؛ طبق روال برنامه ملاقات های مردمی، حجت السلام وال ...

عصر مسجدسلزمان // ملاقات مردمی سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات شهروندان در فرمانداری انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان؛ طبق روال برنامه ملاقات های مردمی، حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از مردم این شهرستان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

حجتی نیا در حاشیه این دیدارها بیان داشت: یکی از اساسی ترین سیاست های دولت خدمت صادقانه به مردم است و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری و بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید رسیدگی به معضلات مردم و گره گشایی از آنها باید در راس امور مسئولان قرار بگیرد.

حجتی نیا خاطرنشان کرد: در ملاقات های بی واسطه با مردم علاوه بر رفع مشکلات مطرح شده برخی از مسائل شهرستان که نیاز به رسیدگی دارند از زبان مردم بازگو می شوند که این موجب تسریع در امر خدمت رسانی می شود.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان  افزود: مردم به مسئولان به عنوان خدمتگزاران خود اعتماد دارند و بنابراین باید بر اعتماد آنان صحه گذاشته و در جهت خدمت رسانی به آنها اهتمام بورزیم.

گفتنی است عمده مباحث مطرح شده در این جلسه  مسایل عمرانی، تقاضای تسهیلات و اشتغال عنوان شد  وسرپرست فرمانداری ضمن بررسی مشکلات مردم راهکارهای قانونی را ارائه و موارد را پس از بررسی و کارشناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: