عصر مسجدسلیمان // تعدادی از بانوان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در یک اقدام نیکوکارانه تعداد 180 بسته بهداشتی را جهت هموطنان سیل زده خوزستانی تهیه و اهداء کردند . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، تعداد 3 نفر از کارکنان زن شاغل در این شرکت در یک اقدام نوع […]
عصر مسجدسلیمان // تعدادی از بانوان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در یک اقدام نیکوکارانه تعداد 180 بسته بهداشتی را جهت هموطنان سیل زده خوزستانی تهیه و اهداء کردند .
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، تعداد 3 نفر از کارکنان زن شاغل در این شرکت در یک اقدام نوع دوستانه با خرید اقلام بهداشتی و تفکیک آنها در 180 بسته ، آنها را به هموطنان سیل زده در منطقه دارخوین اهداء کردند .
پیش از این نیز کارکنان خیر شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در چندین نوبت کاروان هایی متشکل از مواد غذایی و بهداشتی را جهت توزیع میان خانواده های سیل زده به مناطق مختلف استان خوزستان ارسال کردند










