در طرح بازدید نوروزی بیش از ۸۵ هزارنفرگردشگر از سد و نیروگاه شهید عباسپور بازدید کردند

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل سد شهیدعباسپور از بازدید بیش از ۸۵ هزار نفر گردشگر از سد و نیروگاه شهید عباسپور در طرح بازدید نوروزی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان سیدحمیدصالحی مدیرعامل سدونیروگاه شهیدعباسپور اظه ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل سد شهیدعباسپور از بازدید بیش از ۸۵ هزار نفر گردشگر از سد و نیروگاه شهید عباسپور در طرح بازدید نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان سیدحمیدصالحی مدیرعامل سدونیروگاه شهیدعباسپور اظهارکرد: در نوروز امسال آمار بازدید از سدونیروگاه شهید عباسپور به دلیل وضعیت جوی آب و هوا وبارش های پی درپی باران نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته بود.

وی عنوان کرد: طرح بازدید نوروزی از سدونیروگاه  ۲۰۰۰مگاواتی شهید حسن عباسپور در شهرستان اندیکا از تاریخ ۲۹ اسفند لغایت ۱۵ فروردین با فراهم کردن تمام امکانات و زیرساخت های گردشگری ادامه داشت که دراین طرح نوروزی درمجموع ۸۵۶۴۹ نفر گردشگر از مجموعه سدونیروگاه بازدید نمودند.

این مقام مسئول ادامه داد : دومین نمایشگاه صنایع دستی و ایستگاه صلواتی نیز در محل تاج سد برگزار شد که این نمایشگاه به مناسبت عید باستانی نوروز در راستای معرفی و عرضه صنایع دستی ومحصولات سنتی اندیکا برگزارشده بود و هنرمندان شهرستان آثار خود را در قالب چندین اثر متفاوت ارائه نمودند.

وی خاطرنشان کرد : مجموعه سد تمام تلاش ، توان و حمایت خود را در راستای دعوت صنعتگران وهنرمندان استانی و نمایش آثار وفرهنگ شهرستان، معرفی صنایع ،ترغیب مردم به استفاده ازآنها و عرضه وفروش را در این نمایشگاه به کار برده است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: