سال های ۹۶ و ۹۷ سالهای طلایی تکمیل و بازسازی زیرساخت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان بوده است

عصر مسجدسلیمان // امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص فعالیتهای این اداره در سالهای گذشته اظهار داشت : سال های ۹۶ و ۹۷ سالهای طلایی تکمیل و بازسازی زیرساخت های ورزشی ...

عصر مسجدسلیمان // امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص فعالیتهای این اداره در سالهای گذشته اظهار داشت : سال های ۹۶ و ۹۷ سالهای طلایی تکمیل و بازسازی زیرساخت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان بوده است ، با توجه به مصوبه مجلس و هیئت دولت مبلغی در قالب ارزش افزوده به زیرساخت های ورزش کشور اختصاص داده شد که با اختصاص اعتبارات لازم در سالهای ۹۶ و ۹۷ برای زیرساخت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان که دغدغه چندین ساله ورزشکاران بوده است ۱۱ پروژه شامل : احداث ، تعمیر و تکمیل ، کلید خورد و تاکنون ۹ پروژه آن افتتاح گردید و ۲ پروژه دیگر تا اوایل سال آینده تکمیل خواهند شد که سرآمد آنها پروژه تعمیر و بهسازی سالن تختی با قدمت بیش از ۵۰ سال با اختصاص اعتبار بیش از ۹۵۰ میلیون میباشد که پیشرفت عملیات اجرایی آن به ۹۸% رسید و قطعا در فروردین ۹۸ افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد : با پیگیری های مستمر وسایل سرمایشی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت نصب در اماکن ورزشی مسجدسلیمان تهیه شد و قطعا در تابستان سال آینده هیچپونه مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت. همچنین عملیات اجرایی چندین پروژه دیگر در سال آتی از جمله : خانه جوان با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان ، احداث دو سالن ورزشی در منطقه نفتک با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، تکمیل زمین چمن مصنوعی منطقه مرادآباد و سالن رزمی انجام خواهد شد.

جمالپور افزود : دو پروژه تکمیل استخر شنا آزادی و تکمیل وتجهیز خوابگاه ورزشکاران با اعتبار بالغ بر ۶۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده در سال ۹۸ تکمیل خواهند شد البته تامین تجهیزات موردنیاز هیئت های ورزشی نیز در این اعتبار لحاظ شده است که امیدوارم با تجهیز خوابگاه در سال ۹۸ بتوانیم میزبان مسابقات استانی و کشوری را در شهرستان داشته باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: وقتی زیرساخت ها تقویت شوند قطعا توسعه ورزش هم در بحث همگانی و هم در مقوله قهرمانی اتفاق خواهد افتاد، دیگر دغدغه ای که ورزشکاران شریف مسجدسلیمان در سال گذشته داشتند بحث اعزام آنها به مسابقات استانی و کشوری بود که با همت مسئولین در سال ۹۷ و همکاری و تعامل خوب شهرداری مسجدسلیمان این مشکل رفع شد و تمامی اعزام ها صورت گرفت و این مهم در رشد و تعالی ورزش مسجدسلیمان در سال جاری تاثیرگذار بود به طوری که امسال ۷ تیم فوتبال در سطوح مختلف لیگ های استان شرکت کردند.

وی در خصوص برنامه های فرهنگی ورزشی این اداره بیان نمود : در سال جاری همایش های متعدد پیاده روی خانواده ، کوهپیمایی ، جشنواره های مختلف شهری و روستایی عشایری برگزار شد.

وی ادامه داد : در پایان سال ۹۵ آمار ورزشکاران شهرستان ۸ هزار و ۴۰۰ نفر بوده است که هم اکنون بیش از ۱۰ هزار نفر در سطح شهرستان مشغول فعالیت ورزشی میباشند .

رئیس اداره ورزش و جوانان در خصوص تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان مسجدسلیمان تصریح کرد : با توجه به رسیدن به پایان سال و همچنین کسب عناوین و قهرمانی های متعدد ورزشکاران مسجدسلیمانی در سطوح مختلف در سال ۹۷ میطلبد با برگزاری همایشی بزرگ از زحمات و تلاشهای نام آوران عرصه ورزش تجلیل و قدردانی شود.

وی در خصوص تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد : تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال علی رغم همه محدودیت ها تاکنون نتایج خوبی گرفت البته انتظار مردم و دوستداران تیم بیش از این میباشد که لازم است مسئولین محترم با حمایت های بیشتر به ویژه در بحث مالی سبب ماندگاری تیم در لیگ برتر شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه جهت انعکاس اخبار ورزشی در سال گذشته عنوان کرد : از نماینده محترم ، فرماندار، امام جمعه ، شهردار و شورای شهر و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز جهت تعامل و توجه ویژه به حوزه ورزش کمک به رشد و توسعه آن در سال ۹۷ تشکر و قدردانی می نمایم ضمن اینکه فرارسیدن سال نو را به مردم شریف ، ولایتمدار و ورزش دوست شهرستان مسجدسلیمان صمیمانه تبریک عرض میکنم و امیدوارم سال ۹۸ سالی پربار و پربرکت برای شهروندان مسجدسلیمان خصوصا توسعه ورزش شهرستان بیش از سالهای گذشته باشد.

نام:

ایمیل:

نظر: