مسابقات قهرمانی نینجاواریور کشور به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان با قهرمانی استان خوزستان پایان یافت

عصر مسجدسلیمان // محسن عالیوند رئیس سبک نینجا واریور آسیا از قهرمانی استان خوزستان در مسابقات رزمی نینجا واریور کشور به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، محسن عالیوند رئیس سبک نینج ...

عصر مسجدسلیمان // محسن عالیوند رئیس سبک نینجا واریور آسیا از قهرمانی استان خوزستان در مسابقات رزمی نینجا واریور کشور به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، محسن عالیوند رئیس سبک نینجاواریور آسیا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :  این مسابقات به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مدت ۳ روز از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه در سالن ورزشی عفاف برگزار شد.

وی ادامه داد : در این مسابقات ۱۲ تیم و ۴۰۰ شرکت کننده در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه استایل لوکیک ، سمی کنتاکت و هنرهای فردی اجرای فرم و سلاح حضور به رقابت پرداختند.

عالیوند افزود : در پایان این رقابت ها در نتیجه تیمی استان خوزستان با کسب ۲۳ نشان طلا و دریافت ۲۳کمربند طلایی ، ۱۳ نقره و ۷ برنز به مقام قهرمانی دست یافت همچنین استان اصفهان با کسب ۵ نشان طلا، ۱۰ نقره و ۱۳ برنز در جای دوم ایستاد وتیم چهارمحال بختیاری نیز با ۳ نشان طلا، ۴ نقره و ۳ برنز عنوان سومی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد : نفرات برتر و برگزیده این رقابت ها قرار است به مسابقات بین المللی ترکیه که سال آینده برگزار می شود، اعزام شوند

لازم به ذکر است دکتر حسینی رییس هیات ورزشهای رزمی خوزستان به عنوان ناظر فدراسیون در این رقابت ها حضور داشت.

نام:

ایمیل:

نظر: