سومین دوره مسابقات پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و بزرگداشت شهید بهنام محمدی در مسجدسلیمان برگزار می شود

عصر مسجدسلیمان // سومین دوره مسابقات پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و یادواره شهید بهنام محمدی در مسجدسلیمان برگزار می شود. ابوذر شجاعی برجوئی رئیس هیات گلف مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت:این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه ...

عصر مسجدسلیمان // سومین دوره مسابقات پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و یادواره شهید بهنام محمدی در مسجدسلیمان برگزار می شود.

ابوذر شجاعی برجوئی رئیس هیات گلف مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت:این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۰ و ۱۱ اسفندماه) به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان و در باشگاه گلف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار می شود.

وی افزود:این مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان(آقایان) با حضور تیم هایی از شهرستان های استان خوزستان برگزار می شود.

شجاعی ادامه داد: تیم های نفت,تاراز و آزادگان از مسجدسلیمان,ملی حفاری و سورتمه از اهواز,نفت امیدیه ، هیات گلف و پتروشیمی آبادان در این دور از مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان مسابقات به تیم ها و نفرات برتر هدایایی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است که ورزش گلف برای اولین بار در کشور از شهرستان مسجدسلیمان آغاز شد و هم اکنون اولین زمین گلف کشور متعلق به شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان می باشد که در منطقه بی بیان مسجدسلیمان قرار دارد و هر ساله مسابقات مختلفی را میزبانی می کند.

نام:

ایمیل:

نظر: