در حال حاضر ۳۰۰ بازیکن و ۸ مربی کاربلد و برجسته شهرستان در سطوح مختلف در آکادمی مشغول به فعالیت میباشند

عصر مسجدسلیمان // حمزه حسن خانی مدیر آکادمی فوتبال میلاد میداوودی و عضو هیئت مدیره باشگاه آزادگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : از اواخر سال ۹۴ همزمان با ورود میلاد میداوودی به تیم نفت مسجدسلیمان و همچنین تعلق خاطر ...

عصر مسجدسلیمان // حمزه حسن خانی مدیر آکادمی فوتبال میلاد میداوودی و عضو هیئت مدیره باشگاه آزادگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : از اواخر سال ۹۴ همزمان با ورود میلاد میداوودی به تیم نفت مسجدسلیمان و همچنین تعلق خاطری که وی به زادگاه خود منطقه بی بیان و باشگاه آزادگان داشت نشست هایی در خصوص افتتاح و گسترش مدرسه فوتبال با هدف کشف و پرورش جوانان مستعد شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد که پس از طی مراحل اداری و قانونی آکادمی فوتبال میلاد میداوودی تاسیس شد.

وی ادامه داد : از روزهای طی یک برنامه مدون که برگرفته از آکادمی های استاندارد کشور از نظر لجستیکی بود شروع به جذب نونهالان علاقمند به این رشته نمودیم که پس از مدتی به علت حجم بالا ، ثبت نام را گزینشی نمودیم. در تابستان ۹۵ تعداد بازیکنان آکادمی به ۳۵۰ نفر رسید هرچند مشکلاتی چون کشت زمین چمن باعث شد به افق خود که جذب ۵۰۰ فوتبالیست در شهرستان بود نرسیم.

حسن خانی با بیان اینکه در حال حاضر ۸ مربی کاربلد و برجسته شهرستان در سطوح مختلف در آکادمی مشغول میباشند افزود : در اولین فستیوال زیر ۱۰ سال و ۱۲ سال شهرستان ، ۲۵ نفر از مجموع ۴۵ نفر منتخب و برگزیده متعلق به آکادمی فوتبال میلاد میداوودی بودند ضمن اینکه ۶ نفر از شاگردان ما در حال حاضر در رده های سنی مختلف در تیمهای استانی مشغول فعالیت هستند.

مدیر آکادمی فوتبال میلاد میداوودی عنوان کرد : یکی از ثمرات این حرکت حضور تیم نوجوانان آزادگان در لیگ برتر استان همچنین حضور تیم جوانان باشگاه آزادگان در لیگ کشور میباشد.

وی با اشاره به اینکه این آکادمی از هیچ اسپانسری استفاده نکرده است بیان نمود : ۵۰% شاگردان آکادمی به صورت رایگان پذیرفته شدند همچنین لباس ورزشی، کیف و کفش آنها توسط آکادمی تامین میشود.

حسن خانی گفت: علاوه بر ورزش ، تحصیل شاگردان برای ما بسیار مهم میباشد به طوری که هر ماه از ۲ مدرسه شهرستان جهت پیگیری وضعیت تحصیل شاگردان آکادمی بازدید بعمل می آوریم ضمن اینکه از همکاری و تعامل خوب والدین آنها قدردانی می نماییم.

وی در پایان از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز ، نماینده مردم مسجدسلیمان و بزرگان و پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان جهت حمایت های معنوی و ارائه راهکارهای ارزشمند تشکر نمود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: