قدیمی ترین تولید كننده نفت خاورمیانه ؛ سرآمد در تولید ، پیشرو در ایمنی

عصر مسجدسلیمان // مهندس بیژن عالی پور امروز و در جلسه پیش بینی تولید شرکت ملی نفتخیز جنوب مراتب تبریک و تقدیر هیأت مدیره ی این شرکت را به مهندس قباد ناصری اعلام کرد . وی در این خصوص اظهار داشت : در سال اقتصاد مقاومتی ؛ ش ...

عصر مسجدسلیمان // مهندس بیژن عالی پور امروز و در جلسه پیش بینی تولید شرکت ملی نفتخیز جنوب مراتب تبریک و تقدیر هیأت مدیره ی این شرکت را به مهندس قباد ناصری اعلام کرد .

وی در این خصوص اظهار داشت : در سال اقتصاد مقاومتی ؛ شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با مدیریت صحیح  وظایف و با همت و همبستگی پرسنل سخت کوش خود توانست ضمن برآورده ساختن تعهدات اعلام شده قبلی در حوزه تولید نفت و گاز ، فراتر از آن را نیز اعمال نماید و پیشرو ترین شرکت در میان شرکت های بهره برداری تابع مناطق نفتخیز جنوب در این خصوص شناخته شد .

وی افزود : با مدیریت صحیح و بکارگیری کلیه ی الزامات ایمنی ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان توانست سال ۱۳۹۶ را بدون هرگونه حادثه ی منجر به فوت یا خسارت جدی و عمده سپری نماید که در این خصوص نیز شایسته ی تقدیر است .

مهندس عالی پور تأکید کرد : از طرف هیأت مدیره ی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب کسب این ۲ موفقیت ارزشمند را به مجموعه ی مدیریت و پرسنل زحمت کش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه همکاران خوبم در این شرکت آرزوی توفیق روزافزون دارم .

 

نام:

ایمیل:

نظر: