تقدیر از پدر هنرمند و فعال محیط زیست توسط رئیس اداره حفاظت محیط زیست و مدیر انجمن همیاران محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // وحید شالویی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان به همراه هوشنگ عالی نسب مدیر انجمن همیاران محیط زیست از پدر فعال محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان به پاس فعالیت‌های مثمر ثمر در حوزه محیط زیست تقدیر ...

عصر مسجدسلیمان // وحید شالویی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان به همراه هوشنگ عالی نسب مدیر انجمن همیاران محیط زیست از پدر فعال محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان به پاس فعالیت‌های مثمر ثمر در حوزه محیط زیست تقدیر و تشکر به عمل آوردند. 

نور بخش خدادادیان این پدر ۶۷ ساله با وجود بیماری از سال ۱۳۸۵ فعالیت‌های خود در حوزه محیط زیست و کارهای عام المنفعه را آغاز کرده و همچنان با علاقه و اشتیاق فراوان در این راه گام بر می‌دارد. خدادادیان در مدت فعالیت‌های خود بیش از ۱۳۵۰ اصله نهال به همراه گل و گیاه و کاکتوس در ظروف دورریختنی پرورش داده است که آنها را همواره جهت تشویق مردم و سازمان‌های مردم نهاد و ارگان‌های دولتی به این مراکز اهدا نموده است.‌ از دیگر فعالیت‌های این پدر فعال محیط زیست ‌میتوان به شرکت و همکاری داشتن در برنامه‌های پاکسازی و کاشت نهال در مراکز عمومی اشاره کرد.
در پایان نیز وحید شالویی رییس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقای خدادادیان اظهار داشتند در گوشه و کنار این شهرستان افراد مختلف و در رده‌های سنی متفاوتی وجود دارند که فعالیت‌های صادقانه و خالصانه آنان باعث گردیده که روح تازه‌ای در دل مرده این شهر دمیده شود و این موضوع انگیزه‌ای دو چندان را نیز برای سایرین ایجاد خواهد نمود و ایشان از نگاه زیستمندانه اکثریت شهروندان و بالاخص حضور بسیار درخشان انجمن‌های مردم نهاد قدردانی کردند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: