حضور دکتر کهرام رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی استان خوزستان در مناطق بختیاری نشین و دیدار با اعضا و روسای ستاد شهرستان های اندیکا و مسجدسلیمان 

عصر مسجدسلیمان // دکتر کهرام رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان مورخ ۴ اسفند ۹۶ دیداری با روسای ستاد شهرستان های اندیکا و مسجدسلیمان در شهرستان اندیکا داشتند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر کهرام ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر کهرام رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان مورخ ۴ اسفند ۹۶ دیداری با روسای ستاد شهرستان های اندیکا و مسجدسلیمان در شهرستان اندیکا داشتند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر کهرام با بیان اینکه  قرن ۲۱ هست دیگر قرن انقلابی گری نیست، حکومت راه اصلاحات را باز خواهد کرد و دیگر اصول گرایان نمی توانند به مردم بگویند که اصلاحات بجای نمی رسد پس اصول گرایان عاقل و معتدل از اصلاحات و روحانی حمایت کردند که میدانند اصول گرای تندرو راه بجای نمیبرد

بنده اعتقاد دارم که اصول گرایان معتدل به این حکومت می قبولانند که راهی جز اصلاح طلبی برای این کشور وجود ندارد و این راه پیشرفت و توسعه کشور خواهد بود و مردم توسعه و آزادی را میخواهند .

بیکاری در کشور زیاد شده و تنها راهش سرمایه گذاری بخش خصوصی و خارجی هست، تشکیل احزاب در جامعه و اعتماد به جوانان تحصیلکرده است.
دکتر کهرام در ادامه صجبت های خود افزودند بنده جلسات زیادی با مهندس صفرنژاد و تماسهای تلفنی بسیاری با آقای ورناصری داشتم و این نوید رابشما میدم تا دو ماه آینده شاهد تغییرات و تحول زیادی دراستان و این مناطق باشیم۰

در ادامه این جلسه مهندس مهران حسنوند ریس ستاد اصولگرایان مستقل دکتر روحانی مسجدسلیمان در خصوص انتصابات سفارشی، غیر تخصصی، غیر همسو با دولت و سیر حرکت انتصابات استاندار خوزستان در استان اخیر اشاره و اضافه کرد که این حرکت ها موجب اعتراض ستادهای فعال دکتر روحانی گردیده است.

در ادامه مهندس مهران حسنوند رئیس ستاداصول گرایان مستقل دکتر روحانی در مسجدسلیمان علی خصوص از نقش دکتر شریعتی استاندار خوزستان در این شیوه انتصابات گله فراوان داشت.

وی با یاد اوری رای ۴۵ هزاری مردم مسجدسلیمان به دولت از اقایان بار دیگر خواست پیام این رای ۷۴ درصدی را دریابند.

ایشان اظهار داشتند همانطور که  قبلا گفته بودیم ۹۰ درصد مدیران شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا غیر همسو با دولت و بیشتر از جریانات رقیب به صورت سفارشی و غیر تخصصی انتصاب گردیده بودند ولی هم اکنون در سایه بی توجهی و انفعال اقایان علی الخصوص شخص استاندار این درصد به ۹۵ رسیده و شاید خود دکتر شریعتی هم از این قائده مستثنی میباشد ولی اوضاع فعلی استان نشانگر این است هم باشد و لزوم انتصاب یک استفاده از خلع سیاسی موجود و ضعف استاندار اقدام به فشار به بدنه دولت جهت انتصاب اطرافیان و وابستگان خود مینمایند.وضعیت فرمانداران من جمله در مسجدسلیمان هم که روشن است و با هدف مدتی ابقای بیشتر روزانه به چندین جهت غش میکنند.حسنوند در پایان تاکید مینماید اقایان تا فرصت باقی است اصلاح رویه نموده و انتصابات را از بدنه خیل نیروهای متخصص معتقد به برنامه ها و اهداف دولت اعتدال دکتر روحانی انتخاب نمایند.و تنها از این راه اهداف دولت قابل تحقق میباشد ۰

سید رامین شیرمردی عضو ستادمرکزی دکتر روحانی در شهرستان مسجد سلیمان گفت :

حمایت حداکثری اصلاح طلبان از دکتر روحانی باعث شده که ناخودآگاه برخی از اقشار مردم، دولت ایشان را به اشتباه، دولت اصلاحات تصور کنند و به همین تناسب، وجود نقطه ضعفهایی در دولت هم، به اشتباه به نام اردوگاه اصلاحات تمام میشود. به نوعی واژه اعتدال در عرصه افکار عمومی کشور، استان و شهرستانها را، در حال ذبح واژهء اصلاحات میبینم. انتظار میرود برای حفظ اعتماد عمومی، دولت علاوه بر پاسخگویی و ارائه خدمات به مردم از وجود و توانمندیهای نیروهای اصلاح طلب حداکثر استفاده را بکند و با به صحنه آوردن توانمندیهای بخش دیگری از منابع انسانی کشورمان که متاسفانه تا حد زیادی مهجور مانده اند، اعتماد مردم به دولت را پاسخگو باشند.
وی ادامه داد:متاسفانه کمترین نشانه هایی که باید از دولت حمایت شده توسط اصلاحات ببینیم، را اکنون میبینیم و این موضوع در استان و شهرستان ما به مراتب بسیار کمرنگتر و نادیدنی تر از سایر نقاط کشورمان است. به نوعی که احساس میشود بجای استفاده از نظرات اصلاح طلبان واقعی، بیشتر به دست و دهان شبه اصلاح طلبانی!! نگاه میشود که بجای اینکه به فکر مردم و منافع کشور و استان باشند به فکر خود و خانواده هایشان و همچنین باند بازی با رفقای عزیزشان هستند. شاخصهء شایسته سالاری، امر نادیده گرفته شده مهم در عزل و نصبهای مدیریتی این منطقه میباشد. انتظار میرود در مبحث استفاده از منابع انسانی منطقه، عدالت به معنای واقعی آن رعایت شود و تمام مردم از تمام طوایف و گرایشات سیاسی مختلف دیده شوند و نیز، با پدیده طائفه بازی و باند بازی برخورد شود چرا که، ظلم بزرگی به نیروهای شایسته جامعه برای انجام خدمات و امور مردم است. در غیر اینصورت جامعه بطور مدام یا درجا زده و یا بیش از این، حتی عقب گرد هم‌ میکنند.
وی تصریح کرد: دولت دکتر روحانی و خصوصا استانداری خوزستان باید مطالبات منطقه و کمبودهایی که باعث دلخوری شدید مردم هست را، در نظر گرفته و در فرصت باقیمانده با شتاب نسبت به رفع مشکلات بر اساس، رشد و توسعه متوازن، پایدار، عادلانه و منطقی این مناطق همت گمارد تا مردم، بیش از این چون مار زخمی دور خودشان نچرخند. هر چند علاقه به کشور و دولت دکتر روحانی باعث شده تا حد توان، گلایه های خود را با سکوت در قلبشان فریاد کنند نه اینکه در جامعه بی وفاییها مدیران و دولتمردان را فریاد بزنند!!
زخم اگر از رقیب برسد قابل توجیه و تحمل است اما مردمی که بالاترین رای در کشور را به دولت دکتر روحانی داده اند، اگر همچنان زخمهای بی توجهی را از دولت مورد حمایت خود را بر پیکر ببینند، چقدر میتوانند تحمل کنند و چگونه میتوان آنان را تسلی داد!!؟؟
بنده شورای مرکزی نظارتی اصلاح طلبان کشور و نیز همین مشابه شورا را در استان، همچنین وزارتخانه ها و ادارات کل در استان، خصوصا وزارت کشور و استانداری را در وجود این مباحث مقصر اصلی میدانم و معتقدم که خودشان، بسیار بسیار نیاز به اصلاح ساختارها، اصلاح تفکر حاکم، اصلاح عملکرد و همچنین پیگیری و نظارت جدی دارند.
مردمی که اصلاحات را دوست دارند نباید ناامید بشوند چرا که این جناح مردم، از اصولگرایی عبور کرده و به اصلاح طلبی رسیدند. چنانچه از اصلاحات عبور کنند، هیچ فکر کرده اید که به کجا باید بروند!!؟؟
مشکل اصلی منطقه بیکاری است و انتظار میرود با جذب نیروهای انسانی در پروژه های دولتی و نیمه خصوصی که به نام و اعتبار دولت در این مناطق اجرا میشوند، نظارت بیشتری صورت گیرد تا اگر تصور حداقل رفاهی هم در اذهان برایشان وجود دارد را، عده ای طائفه باز و باند باز از تصور زندگی مردم بیرون نکشند و کام تلخ آنها را، بیش از این مانند زهر ماواژه تلخ و کشنده نکنند.

مهندس ایرج شیخ رباط ریس ستاد اصللاح طلبان وقائم مقام ومعاونت اجرایی ستاد مرکزی شهرستان مسجد سلیمان توجه به مطالبات مردمی وعملی کردن شعارهای انتخاباتی دولت
ما انتظار داریم که پیام ۷۴ درصدی رای مردم
این منطقه شنیده شودو درقبال حمایت بالای این مردم دولت نگاه ویژه ای متقابلا داشته باشد
متاسفانه با گذشت قریب ده ماه از دولت جدید جناب دکتر روحانی هیچ گونه حمایتی از حامیان دولت صورت نگرفته و بیشتر مدیریت ادارات در ید رقیب ما یعنی رای ۲۴ درصدی ها ست
سرمایه واقعی و اعتبار اجتماعی ما مردم هستند ومتاسفانه به دلیل مشکلات موجود ما شاهد شکافی عمیق بین دولت و ملت هستیم امیدوارم جهت حل مشکلات اقتصادی و توسعه سیاسی ….دولت تدبیری داشته باشد و قبل از هر حادثه ای صدای مردم را بشنوند …
شیخ رباط افزود: جهت رسیدن به دموکراسی و توسعه سیاسی لازم است که بستری فراهم شود تا احزاب ازادانه و بدون دغدغه فعالیت خود، ادامه دهند.

نام:

ایمیل:

نظر: