جلسه هماهنگی جشنواره بزرگ هیئت های ورزشی مسجدسلیمان به مناسبت دهه فجر برگزار شد

عصر مسجدسلیمان /// جلسه هماهنگی جشنواره بزرگ هیئت های ورزشی مسجدسلیمان به مناسبت دهه فجر با حضور روسای ادارات ورزش وجوانان و میراث فرهنگی ، معاون فرهنگی اجتماعی و مسئول روابط عمومی شهرداری روز شنبه ۹۷/۱۱/۶ در محل اداره و ...

عصر مسجدسلیمان /// جلسه هماهنگی جشنواره بزرگ هیئت های ورزشی مسجدسلیمان به مناسبت دهه فجر با حضور روسای ادارات ورزش وجوانان و میراث فرهنگی ، معاون فرهنگی اجتماعی و مسئول روابط عمومی شهرداری روز شنبه ۹۷/۱۱/۶ در محل اداره ورزش وجوانان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه امیدوار جمالپور ریاست اداره ورزش وجوانان مسجدسلیمان عنوان کرد: باتوجه به حجم بالای برنامه های فرهنگی ورزشی که داشتیم کارخود را از ۲۰دی ماه آغاز کردیم و دراین ارتباط سه جشنواره روستایی عشایری و یک جشنواره  استانی خواهیم داشت ، یکی از مهمترین برنامه های تدوین شده برگزاری جشنواره بزرگ هیئت های ورزشی میباشد که قراراست روز دوازدهم بهمن ماه در پارک الغدیر نفتک برگزار گردد که دراین ارتباط از شهرداری وهمه نهادهای متولی اطلاع انتظار داریم نسبت به اطلاع رسانی وسیع درسطح شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: این برنامه با همکاری اداراتی چون بهزیستی ومیراث فرهنگی وگردشگری اجرا خواهد شد تا آنها نیز بتوانند عملکرد وخدمات خود را به عرصه نمایش عموم قرار بدهند  باتوجه به اینکه بهزیستی قرار است دراین برنامه جشنواره فروش غذا در راستای کمک به محرومین و نیازمندان را اجرا کند لازم است جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره همکاری لازم را داشته باشیم .

جمالپور ادامه داد : در این جشنواره از ده هیئت ورزشی فعال همچون هیئت های ورزشی رزمی ،همگانی ،نابینایان ،ناشنوایان ،بیماری های خاص معلولین وجانبازان و….که می توانند برنامه ورزشی اجرا کنند دعوت کردیم که دراین برنامه به میدان بیایند و درکنار این ها از عموم مردم و مسئولین دعوت خواهیم کرد تا در جشنواره حضور پیدا کنند و از دستاوردهای ورزشی وفرهنگی هنری که دراین روز به نمایش درخواهد آمد بازدید کنند.

وی افزود: دراین جشنواره به هیئت های ورزشی برگزیده که بهترین برنامه را اجرا کنند به رسم یاد بود جوایزی اهدا خواهد شد ضمن اینکه انتظار میرود شهرداری وشورای شهر در بحث کمک به برگزاری این جشنواره همکاری لازم را داشته باشند ضمن اینکه تاکنون شهرداری خدمات بسیاری را در حوزه ورزش انجام داده است به عنوان نمونه تاکنون ۵۰٪ درصد مشکلات ایاب ذهاب ورزشکاران باهمکاری شهرداری و فرمانداری حل شده است .

درادامه جلسه سهراب حسنوند رئیس اداره میراث فرهنگی وگردشگری  مسجدسلیمان عنوان کرد: متأسفانه درگذشته بعضی از مسئولین ادارات تلاش می کردندکه فعالیت های اداره ورزش وجوانان را به سوی مسائل سیاسی وخاصی سوق بدهند ولی درحال حاضر مشاهده می شود این اداره از زمان حضور آقای جمالپور وارد حواشی نشده است و امور ورزشی به خوبی انجام می شود.

وی  عنوان کرد: زمانی توان یک اداره مشخص می شود که در زندگی مردم  تاثیرگذار باشد درغیر این صورت درحد تشکیلات اداری خود باقی می ماند که دراین ارتباط می توان گفت اداره ورزش وجوانان باتوجه به اینکه تمام اقشار خانواده را درگیر می کند این ویژگی را دارد .

وی افزود:باید متولیان برنامه را طوری طراحی کنند که نتیجه این کار خروجی لازم را داشته باشد وفقط درحد برگزاری یک تجمع بدون هدف نباشند ،انتظار میرود هیئت های ورزشی به گونه ای برنامه ها اجرا کنند که ضمن آشنایی مردم با این رشته ها جذب نیرو نیز داشته باشند اگر این طور پیش برود نتیجه بخش است .

در ادامه علی قنبری معاونت اجتماعی فرهنگی اجتماعی شهرداری مسجدسلیمان اظهار کرد : باتوجه به اینکه یکی از رویکردهای مهم بخش فرهنگی اجتماعی شهرداری ایجاد نشاط درخانواده هاست به همین منظور قرار است جشنواره مسابقات محلی شهر من را جمعه هر هفته دریکی از پارک های محلات شهرستان برگزار کنیم.

وی افزود :مدتی است تیم ورزش صبحگاهی در پارک ها شروع به فعالیت می کند ولی انتظار می رود برای جذب عموم مردم به این کار فرهنگ سازی لازم صورت بگیرد همان طور که از شهرداری انتظار شروع این کار را داشتند و برای همین مسأله فشار زیادی روی ما بود ما نیز انتظار داریم برای ادامه این کار حمایت شویم وحداقل مسئولین کمیته ها یک روز را برای شرکت دراین فعالیت وجذب حداکثری مردم اختصاص بدهند.

قنبری ادامه داد :زمانی که محوریت برنامه ها بحث پیشگیری باشد همه عناوین فرهنگی، هنری اجتماعی، ورزشی درآن می گنجد ونیازی نیست درمورد مسائلی همچون اعتیاد، مستقیم توضیح داده شود بلکه اگر مسأله پیشگیری دراولویت کار قرار بگیرد خود به خود گرایش به سمت اعتیاد نیز از بین خواهد رفت .

وی درپایان گفت :شهرداری تمام توان خود را در پشتیبانی واجرای جشنواره بزرگ هیئت های ورزشی به کار خواهد گرفت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: