تنفس سبز جمعه ها با ورزش صبحگاه خانوادگی

عصر مسجدسلیمان // سرکار خانم شریعت نوذرپور سرپرست تیم ورزش صبحگاهی سبزاندیشان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : تیم ورزش صبحگاهی سبزاندیشان متشکل از عموم مردم در راستای نهادینه کردن فرهنگ ناب دوستی با ورزش و سحر خیزی ش ...

عصر مسجدسلیمان // سرکار خانم شریعت نوذرپور سرپرست تیم ورزش صبحگاهی سبزاندیشان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : تیم ورزش صبحگاهی سبزاندیشان متشکل از عموم مردم در راستای نهادینه کردن فرهنگ ناب دوستی با ورزش و سحر خیزی شهروندان کار خود را از آبان سال جاری به صورت جدی با حضور خودجوش مردم در منطقه کمپ کرسنت آغاز نمود که البته این حرکت ادامه دهنده ی راه تنفس سبز (ورزش خانوادگی صبحگاهی )میباشد که کار خود را از اردیبهشت ۹۷ به صورت هفتگی در روزهای جمعه در محل پارک گل نرگس میدان ۵بنگله آغاز کرده بود.

وی افزود : هدف از اراده ی جمعی این تیم دوستی با ورزش صبحگاهی و آموزش اهمیت سحرخیزی و نهادینه کردن فرهنگ ورزش عمومی در فضای شهری و در دل طبیعت است.

نوذرپور ادامه داد : اعتقاد ما بر این است که جامعه ی فردا به دستاوردی میرسد که امروز خود را از خمودگی و سستی و کاهلی برهاند و این مهم میسر نمیشود جز با سحر خیزی و تندرستی چرا که عقل سالم در بدن سالم است.
وی در خاتمه گفت : امیدواریم که با حمایت همه جانبه مسئولین و استقبال پر شور مردمی بتوان شاهد مسجدسلیمانی سحرخیز و شاداب و بالنده باشیم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: