مديرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسليمان از برآيند ۱۰۳ درصدی توليد نفت و گاز اين شركت در سال ۱۳۹۶ خبر داد

عصر مسجدسلیمان // مهندس قباد ناصري كه در جمع اعضاي هيأت مديره ، مديران و كارشناسان فني و عملياتي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب سخن گفت با اعلام اين خبر اظهار داشت : برآيند مثبت و ۱۰۳ درصدي در حالي اتفاق مي افتد كه مشكلات و ...

عصر مسجدسلیمان // مهندس قباد ناصري كه در جمع اعضاي هيأت مديره ، مديران و كارشناسان فني و عملياتي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب سخن گفت با اعلام اين خبر اظهار داشت : برآيند مثبت و ۱۰۳ درصدي در حالي اتفاق مي افتد كه مشكلات و سختي هاي بسياري در امر توليد براي اين شركت وجود دارد .

وي ضمن اشاره به وجود سدها و حجم فراواني از آب جمع شده در پشت آنها و همچنين رودخانه هاي بسيار در حوزه ي عملياتي اين شركت گفت : نگاه مثبتي كه براساس تكليف به صيانت و توجه به حفظ محيط زيست در سطح شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و شركت هاي تابع آن وجود دارد باعث گرديده تا همواره بازديد و بازرسي از ۱۱۴۱ كيلومتر خطوط لوله اصلي اعم از رو زميني و زير زميني و ساير تأسيسات و تجهيزات مربوط به توليد و انتقال نفت در دستور كار و جزو رئوس شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان قرار گيرد .

مهندس ناصري ادامه داد : با اين حساسيت ها و اقدامات صورت گرفته ، خوشبختانه در سال ۱۳۹۶ هيچگونه حادثه ي قابل ذكري در اين شركت رخ نداد و فعاليت ها براساس بالاترين سطح ايمني و سلامت محيط كار و كاركنان انجام شد .

وي در پايان دست يابي به تعهد اعلام شده در خصوص توليد نفت و گاز در سال ۱۳۹۶ و توليد ۳ درصدي فراتر از آن را عليرغم همه سختي ها و مشكلات خاص در اين شركت ، نتيجه و حاصل همدلي و همكاري يك كار تيمي هماهنگ در بخش هاي مختلف اين شركت دانست و از تمامي همكاران خود در اين مجموعه به پاس دست يابي به اين موفقيت كه موجب تأمين نيازهاي ارزي و حفظ استقلال اقتصادي كشورمان گرديده تقدير و تشكر نمود.

نام:

ایمیل:

نظر: