مسابقات ورزشی ویژه سالمندان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // به همت هیات انجمن های ورزشی و امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان با همکاری موئسسه سالمندان شوق زندگی مسابقات ورزشی ویژه سالمندان به مناسبت ۹ دی ماه روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۰/۱۲ در محل پارک ...

عصر مسجدسلیمان // به همت هیات انجمن های ورزشی و امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان با همکاری موئسسه سالمندان شوق زندگی مسابقات ورزشی ویژه سالمندان به مناسبت ۹ دی ماه روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۰/۱۲ در محل پارک الغدیر در رشته دارت و فوتبال دستی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ساسان زکی پور رئیس هیات انجمنهای ورزشی مسجدسلیمان ادر رابطه با برگزاری این برنامه ظهار داشت : این برنامه با حرکات کششی و نرمشی برای سالمندان آغاز و در ادامه برگزاری مسابقه دارت و فوتبال دستی لحظات شادی را برای این عزیزان رقم زد.

وی ادامه داد : در حاشیه این برنامه مدیریت باشگاه الماس با اهدا شاخه گل به سالمندان از آنان تقدیر کرد و در خاتمه با حضور امیدوار جمالپور ریاست اداره ورزش و جوانان از سرکار خانم صفرزادهمدیریت موئسسه سالمندان شهرستان با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آورده شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: