خوزستان سهم بسزایی در فوتبال کشور دارد

عصر مسجدسلیمان //مهدی تاج در حاشیه نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی که با حضور وزیر ورزش و جوانان در اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان از دیرباز در فوتبال مطرح بوده و هست لذا امیدواریم با درایت مسئول ...

عصر مسجدسلیمان //مهدی تاج در حاشیه نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی که با حضور وزیر ورزش و جوانان در اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان از دیرباز در فوتبال مطرح بوده و هست لذا امیدواریم با درایت مسئولان فوتبال این استان شاهد درخشش فوتبالیست های خوزستانی در میادین مختلف باشیم.
رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا در تیم ملی بزرگسالان شاهد حضور بازیکنان خوزستانی نیستیم افزود: این موضوع ملاک نیست چون فولاد و استقلال و نفت آبادان و در کل فوتبال خوزستان سهمیه ای در تیم ملی ندارد، آن را افت تلقی کنیم. در حال حاضر نزدیک به ۵۰ درصد بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و نباید گفت که فوتبال استان کم کار بوده است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مجددا از حضور مسعود شجاعی در تیم ملی استفاده می شود افزود: اگر سرمربی تیم ملی انتخاب کند، این امکان وجود دارد.
تاج در خصوص تیم ملی فوتبال امید گفت: ۲۳ فروردین ماه سال آینده تیم ملی امید تشکیل می شود و به دنبال آن سرمربی تیم مشخص می شود و قطعا بخش عمده ای از تیم ملی نیز از بازیکنان خوزستان است.
وی در خصوص ورزشگاه تازه تاسیس فولاد گفت: ورزشگاه در حال ساخت باشگاه فولاد بسیار امیدوارکننده است و بسیار خوشحالیم که به سرانه فضای های ورزشی کشور افزوده می شود.

نام:

ایمیل:

نظر: