جشنواره ورزشی بازیهای رباتیک و طناب کشی برگزار شد

عصرمسجدسلیمان // به همت هیئت انجمنهای ورزشی شهرستان مسجدسلیمان و با همکاری صنایع رباتیک آراد ، جشنواره فرهنگی ورزشی رباتیک و طناب کشی  روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۸/۲۳ در سالن ورزشی شرکت بهره برداری نفت و گاز برگزار گردید. در ا ...

عصرمسجدسلیمان // به همت هیئت انجمنهای ورزشی شهرستان مسجدسلیمان و با همکاری صنایع رباتیک آراد ، جشنواره فرهنگی ورزشی رباتیک و طناب کشی  روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۸/۲۳ در سالن ورزشی شرکت بهره برداری نفت و گاز برگزار گردید.

در این جشنواره که با حضور ۴۰ ربات در ۴ رشته ربات آتشنشان ، ربات فوتبالیست ، ربات جنگجوی مبتدی و ربات جنگجوی پیشرفته اجرا شد ، در ابتدا با اهدای ۸۰ گواهینامه دوره های رباتیک در نیمسال اول ۹۷ به شرکت کنندگان آغاز شد و پس از آن مسابقات بین شرکت کنندگان برگزار شد .

نیما آذرکیان مسئول کمیته انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک اظهار داشت : این دوره از رقابت ها با حضور ربات های حرفه ای و مقام دار در سطح استان و کشور در سطح بالایی برگزار شد ، توجه به امر ورزش در سطح جامعه بیش از پیش نیاز است که به وسیله آن میتوان سطح زندگی سالم را در جامعه ارتقا داد.

در ادامه این جشنواره از طرف کمیته طناب کشی هیات انجمن های ورزشی مسابقات طناب کشی آقایان و بانوان برگزار شد که در بخش بانوان به ترتیب باشگاه الماس جنوب مقام اول، باشگاه احمد مقام دوم و باشگاه جهاد مقام سوم و در بخش آقایان تیم انجمن نابینایان مقام اول مسابقات را کسب نمودند.

همچنین نفرات برتر مسابقات رباتیک به شرح ذیل میباشد :
آتش نشان : اهورا عالی محمدی
فوتبالیست : مالک بنام
جنگجو ابتدایی : امیررضا فرجی
جنگجو پیشرفته : علیرضا بارانی

 

نام:

ایمیل:

نظر: