افراد بدطینت فوتبال خوزستان سکوت اختیار کنند/ نباید به تخریب گران فوتبال فرصت خودنمایی داد

عصر مسجدسلیمان // گویا عده ای قصد ندارند دست از تخریب برداشته و قرار است همچون همیشه ذات پلید و نیت های شومشان را برملا سازند. کوبیدن و سخن چینی علیه مربیان خوزستانی در هر سطحی نقل و نبات محافل برخی از افراد کوته فکری شد ...

عصر مسجدسلیمان //

گویا عده ای قصد ندارند دست از تخریب برداشته و قرار است همچون همیشه ذات پلید و نیت های شومشان را برملا سازند. کوبیدن و سخن چینی علیه مربیان خوزستانی در هر سطحی نقل و نبات محافل برخی از افراد کوته فکری شده که بعلت کمبود شخصیت، دانش کم مربیگری و یا موارد سواخلاقی که داشته اند مدتهاست بدون تیم مانده اند. مگر نه اینکه امسال و تا انتهای هفته بیست و سوم سید سیروس پورموسوی عملکردی جالب توجه داشته و امتیازاتی بیش از پایان بازی های دو فصل اخیر کسب کرده است؟

مگر نه اینکه ایشان یک مربی بومی با دانش و اخلاق مدار است که تنها دومین سال حضورش در لیگ برتر بعنوان سرمربی را تجربه می کند؟
لعنتی ها از جانش چه می خواهید؟ اگر ایشان هم مثل بسیاری از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال خوزستان خانه نشین شود دلتان خنک می شود؟ مطمئنا بله و شکی در آن نیست. چرا که آنگاه می توانید با حمایت و رایزنی، یک مربی دست نشانده ناکارآمد و ضعیف بر مسند تیم آورده تا امکان دلالی و چپاندن بازیکنان زپرتی به وی محقق شده و کارت هایتان که مدتی است خالی مانده حسابی چاق شود.
گناه داریوش یزدی و سید کوروش موسوی که آنها را از فوتبال خوزستان فراری داده اید چیست؟ ایراد بهروز مکوندی و عبدالله ویسی باتجربه و کاربلد چیست که هر روز مورد بی مهری و انتقاد قرار گرفته و ثانیه به ثانیه منتظر لغزش آنان هستید؟ آیا مربیانی بهتر از آنها برای این تیم سراغ دارید؟ بله به خوبی می دانم که باند شما از تمامی مربیان بومی و غیر بومی بیشتر حالیشان می شود. به نیکی آگاهم که هر کدامشان برای خود زیدان، مورینیو و گواردیولایی دیگر هستند. اما گناه فراز کمالوند جوان چیست؟ مگر نه اینکه در اقدامی بی سابقه نفت آبادان را به نیمه نهایی جام حذفی رسانید و در لیگ برتر نیز آن گونه موفق عمل کرد؟
محمود فکری چه خطایی داشته که وی را این چنین آماج حملات بی رحمانه خویش قرار می دهید؟ مگر نه اینکه با اختلاف چند امتیاز صدرنشین لیگ دسته یک است؟ وقتی یک مربی غیربومی می آید، همه جا جار زده و دم از مربی بومی می زنید. مربی بومی که پایش به تیم رسید این چنین تحقیرش می کنید. کمی خجالت بکشید و ابتدا تکلیفتان را با خود مشخص نمایید که آیا از نظر روحی و روانی سالم هستید یا خیر. آنگاه بیایید و برای مربیان تراز اول نامبرده تعیین تکلیف کرده و نظرات خصمانه خویش را بطور علنی ابراز کنید. البته تا حدودی به شما حق می دهم. زیرا نانتان مدتی است که آجر شده و کادر بومی و غیربومی بهانه ای بیش نیست. از باج ندادن آنها به خود ناراحتید؟ شما کسانی را می خواهید که بازیکنان اسقاطی و درپیتی شما را چشم بسته پذیرفته تا حق کمیسیون کامتان را شیرین کند.
لطفا حرفی از حق رشد نزنید. چرا که این بازیکنان حاصل دسترنج شما نبوده و از خون دل خوردن مربیان بازیکن ساز استان به اینجا رسیده اند. البته خیالتان را راحت کنم که حداقل این فصل به خواسته نکبت بار خویش نخواهید رسید. چرا که تمامی اهالی واقعی فوتبال از مربیان یاد شده حمایتی بی دریغ خواهند کرد تا شما زحمتکشان عرصه خودپرستی، انتقادات غیرسازنده و منفی گرایی را بیش از گذشته خون به جگر و منزوی نمایند. لذا توصیه می کنم خون خویش را فاسد نکرده و این قدر به اعصابتان فشار نیاورید. بهتر است کمی بیشتر مراقب سلامتیتان بوده و جهت رسیدن به منافع خود راه های درست و خداپسندانه را امتحان و انتخاب نمایید، نه راه دلالی، مافیایی گری، نوچه پروری و باند بازی. دوره شما مدت هاست که سپری شده است. پس تا رسوایتان نکردم بهتر است لام تا کام حرفی نزده و بخاطر آنچه این همه سال از فوتبال استان خورده اید و برده اید شاکر باشید.

محسن بابادی…مفسر و تحلیلگر فوتبال

نام:

ایمیل:

نظر: