حضور شهردار و اعضای شورای شهر در اختتامیه مسابقات شطرنج سریع ریتد کشور به میزبانی مسجدسلیمان

  عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان به همراه رئیس و نایب رئیس شورای شهر مسجدسلیمان در مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج سریع ریتد کشور حضور یافتند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، محمد خسروی شهردار مسجدسلیم ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان به همراه رئیس و نایب رئیس شورای شهر مسجدسلیمان در مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج سریع ریتد کشور حضور یافتند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان طی این مراسم اظهار داشت : به گواه کارشناسان برگزاری مسابقات شطرنج در شهر مسجدسلیمان با کیفیت مطلوب و در سطوح بالا انجام پذیرفت که جا دارد از تمامی دست اندرکاران برگزاری این تورنمنت تشکر و قدردانی نمایم.

 

وی افزود : تمام تلاش بنده در کنار اعضای محترم شورا در حوزه ورزش بر این است تا به نحو شایسته و بایسته از فعالیت های ورزشی شهرستان حمایت نماییم.

 

در ادامه علی قنبری رئیس شورای شهر مسجدسلیمان بیان داشت : بسیار خرسندیم در دوران کوتاه خدمتگزاری به مردم در پارلمان شهری چندمین دوره مسابقات استانی و کشوری را میزبانی کنیم ، شورای شهر مسجدسلیمان به جد حامی فرهنگ و ورزش است و تاکنون هر درخواستی در حوزه ورزش به شورای شهر و شهرداری ارجاع شد با دید باز پذیرفته و حمایت های لازم صورت گرفته است.

 

وی اضافه کرد : شهردار بومی مسجدسلیمان دغدغه فرهنگ و ورزش را دارد به طوری که هم اکنون شهرداری مسجدسلیمان حامی و دارنده تیم کشتی فرنگی در لیگ برتر کشور است که البته این تیم از شانس های جدی قهرمانی نیز در این رقابت‌ها می باشد و این نشان از پای کار بودن شهردار تلاشگر مسجدسلیمان دارد.

 

گفتنی است مسابقات شطرنج سریع ریتد کشور با شرکت شطرنج بازان ۷ استان ، به همت هیات شطرنج شهرستان مسجدسلیمان با همکاری شهرداری و اعضای شورای شهر ، اداره ورزش و جوانان، فرمانداری و پتروشیمی مسجدسلیمان در تالار یادمان مسجدسلیمان برگزار گردید.

 

در پایان اختتامیه مجتبی یوسفی رئیس هیات شطرنج استان خوزستان و داوود شاهوند رئیس هیات شطرنج مسجدسلیمان از زحمات و حمایت های شهردار و اعضای شورای شهر تشکر و قدردانی نمودند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: