جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در دستور کار شهرداری مسجدسلیمان

  عصر مسجدسلیمان // شهرداری مسجدسلیمان برخورد و جلوگیری از ساخت و سازهای غيرمجاز را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در تشریح جزئیا ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهرداری مسجدسلیمان برخورد و جلوگیری از ساخت و سازهای غيرمجاز را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : به منظور زیباسازی سیمای شهری با هماهنگی مقامات قضایی و انتظامی ، واحد اجرائیات شهرداری به صورت شبانه روزی با هرگونه ساخت و ساز غيرمجاز در سطح شهر برخورد کرده و با متخلفین طبق قانون رفتار خواهند کرد.

 

وی در ادامه گفت : ساخت و ساز های غیرمجاز علاوه بر عدم رعایت مقاومت و استحکام لازم و همچنین موارد ایمنی و فنی ، بعضا مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کند لذا از همشهریان گرامی خواهشمند است در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز غيرمجاز، گزارشات خود را به سامانه ۱۳۷ ارسال نمایند.

 

در همین ارتباط محمود صالحی سرپرست اجرائیات ناحیه یک با اشاره به اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز از وظایف اصلی شهرداری است ، بیان داشت : واحد اجرائیات شهرداری با هر گونه عملیات ساختمانی ساختمان‌های فاقد پروانه، عدم رعایت ضوابط و مقررات شهری از جمله دیوار کشی، توجه نکردن به تراکم مجاز، تغییرات در کاربری و نصب پلاکارد غیر مجاز، سد معبر و تصرفات عدوانی به طور جدی برخورد خواهد نمود. بنابراین، چنانچه ملکی در محدوده شهر یا حریم آن واقع شده باشد، برای هر نوع ساخت و ساز، بایستی از شهرداری، پروانه اخذ کند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: