خبر ابتلای چند شهروند مسجدسلیمانی‌ به‌ هپاتیتA تکذیب شد

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز خبری در رسانه‌های کشوری‌ و متعاقبا‌ در رسانه های محلی درج شد و از ابتلای ۳۴شهروند مسجدسلیمانی و ایذه ای به هپاتیت‌A بر اثر استفاده از آب شرب آلوده خبر میداد که این خبر موجب نگرانی و التهاب در ...

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز خبری در رسانه‌های کشوری‌ و متعاقبا‌ در رسانه های محلی درج شد و از ابتلای ۳۴شهروند مسجدسلیمانی و ایذه ای به هپاتیت‌A بر اثر استفاده از آب شرب آلوده خبر میداد که این خبر موجب نگرانی و التهاب در بین‌شهروندان مسجدسلیمانی گردید.
دکتر شکرالله سلمان زاده رئیس مرکز بهداشت خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما درج این خبر در رسانه ها را یک شیطنت رسانه ای دانست و افزود : این خبر مربوط به گذشته میباشد‌ که برخی رسانه ها با اهدافی نامعلوم اقدام به نشر مجدد آن کرده اند.
وی افزود در ماههای‌ گذشته هیچ مورد مشکوکی از آلودگی آب شرب و ابتلای شهروندان مسجدسلیمانی به هپاتیت A در شهرستان مسجدسلیمان گزارش نشده است و مردم نگرانی بابت‌ موضوع مطرح شده نداشته باشند‌.
گفتنی است طی‌ پیگیری‌های خبرنگار ما در ارگان‌های مرتبط با این موضوع در شهرستان مسجدسلیمان هیچ‌گونه مورد بیماری بر اثر استفاده از آب شرب‌ گزارش‌ نشده است‌.

نام:

ایمیل:

نظر: